تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۰۰۰۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اژدری‌زاده: هنوز با هیچ مهاجم خارجی به توافق نرسیده‌ایم
مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان با بیان این‌که روند تیم نسبت به قبل بهتر شده است، گفت: هواداران مطمئن باشند روزهای خوب فولاد هم خواهد رسید
مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان با بیان این‌که روند تیم نسبت به قبل بهتر شده است، گفت: هواداران مطمئن باشند روزهای خوب فولاد هم خواهد رسید.

علیرضا اژدری‌زاده اظهار کرد: تیم در حال تمرین است و مراحل آماده‌سازی خود را پشت سر می‌گذارد. در این راستا یک بازی درون‌تیمی هم داشتیم و در کل روند را بهتر از قبل ارزیابی می‌کنم.

وی با اشاره به دیدار این تیم در جام حذفی برابر تیم ایثار جیرفت، گفت: امیدوارم این دیدار یک بازی تدارکاتی خیلی خوب برای ما باشد و بتوانیم برای بازی با ذوب‌آهن در لیگ برتر آماده شویم.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان خاطرنشان‌کرد: جام حذفی نیز یکی از اهداف ما است و مطمئنا ایثار جیرفت حریف خوبی است برای این‌که بتوانیم تاکتیک‌های مورد نظرمان را که باید برای مسابقات سخت‌تر اجرا کنیم، راحت‌تر اجرا کنیم و با گل‌های خوبی که می‌زنیم برد خوبی به دست آوریم تا در نهایت بتوانیم در لیگ برتر بازی‌های بهتری انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که جذب مهاجم خارجی به کجا رسید؟ گفت: در این زمینه هنوز کار به جایی نرسیده است. چند گزینه مد نظر بود که در حال حاضر با هیچ کدام به توافق نرسیده‌ایم. ما در حال از دست دادن زمان هستیم و دیر شده است ولی با توجه به این‌که می‌خواهیم طبق نظر آقای اسکوچیچ این مهاجم را جذب کنیم، نظرمان این است که این کار را خودش انجام دهد.

اژدری‌زاده درباره دیداری که قرار است این تیم بدون تماشاگر برگزار کند، عنوان کرد: فکر می‌کنم این بازی خانگی بدون تماشاگر در جام حذفی اعمال شود، چرا که اعلام شده بود ما باید در یک بازی رسمی خانگی، بدون تماشاگر بازی کنیم. به هر حال اگر بازی با ایثار جیرفت برگزار شود، احتمالا این جریمه در این مسابقه اعمال خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان در پایان گفت: امیدوارم هواداران که واقعا تاکنون به خوبی از تیم حمایت کرده‌اند و فولادی اصلی هستند، همچنان حمایت خودشان را از تیم داشته باشند و مطمئن باشند روزهای خوب فولاد هم خواهد رسید.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار