تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۱۰۰۱۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روند پیشرفت و توسعه کتابخانه های خوزستان رشد خوبی داشته است
توجه جدی مدیریت کتابخانه های عمومی استان به مناطق کم توسعه و حاشیه شهرهای بزرگ از نقاط مثبتی است که مورد توجه مسئولان و مردم استان قرار گرفته است
خوزنیوز: عباس پاپی زاده نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خوزنیوز؛ عباس پاپی زاده در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان گفت: روند پیشرفت و توسعه کتابخانه های خوزستان رشد خوبی داشته است.

وی افزود: توجه جدی مدیریت کتابخانه های عمومی استان به مناطق کم توسعه و حاشیه شهرهای بزرگ از نقاط مثبتی است که مورد توجه مسئولان و مردم استان قرار گرفته است.

در ادامه این دیدار لطف الله سپهر مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان ضمن خوش آمدگویی گفت: یکی از شاخصه های رشد و پیشرفت فرهنگ یک استان وجود کتابخانه های عمومی است که خوزستان در این شاخص ، استان سوم کشور می باشد.

وی ادامه داد: مهمترین سرمایه کتابخانه های عمومی هر استان اعضای کتابخانه های آن استان است که در اجرای برنامه های فرهنگی بیشترین نقش را دارند.

سپهر گفت: یکی از شهرستان‌های که بیشترین کتابخانه های عمومی را در خود جای داده است ، شهرستان دزفول می باشد که تلاش داریم با همت مسئولین این شهرستان به رشد بیشتری دست یابد.
:
:
:
آخرین اخبار