تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۱۰۰۱۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کمیته امداد شهرستان اندیکا خبر داد:
پرداخت 96 فقره وام کارگشایی به مددجویان اندیکا
از ابتدای سالجاری 96 فقره وام کارگشایی با اعتباری بالغ بر 1میلیارد و 480 میلیون ریال وام کارگشایی به مددجویان اندیکا پرداخت شد
خوزنیوز: مدیر کمیته امداد شهرستان اندیکا از پرداخت 96 فقره وام کارگشایی به مددجویان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ احمد رجبی اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان اندیکا به منظور رفع مشکلات معیشتی مددجویان این نهاد خدمات مختلفی را در طول سال ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای کمیته امداد در راستای حل مشکلات خانواده‌های زیرپوشش، پرداخت وام کارگشایی به آنها است، اضافه کرد: این وا‌م‌ها به منظور حل مشکلات معیشتی، فرهنگی، تحصیلی و... پرداخت می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان اندیکا در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این نهاد در راستای پرداخت وام‌های کارگشایی افزود: از ابتدای سالجاری 96 فقره وام کارگشایی با اعتباری بالغ بر 1میلیارد و 480 میلیون ریال وام کارگشایی به مددجویان اندیکا پرداخت شد.

این مسئول با اشاره به اینکه کمیته امداد با پرداخت وام‌های کارگشایی اهداف مختلفی را دنبال می‌کند، اضافه کرد: کاهش وابستگی مددجویان به امداد و همچنین توانمندسازی خانواده‌ها از اهداف است که در این زمینه دنبال می شود.

رجبی ادامه داد: پرداخت وام‌های کارگشایی موجب می‌شود، هم مشکل مددجویان برطرف شده و هم توانمندسازی از طریق خودکفایی آنها اتفاق بیفتد.
:
:
:
آخرین اخبار