تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۱۰۰۱۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شادگان خبر داد:
صدور مجوز 5 تعاونی مرزنشینان در شادگان
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شادگان از صدور مجوز و تشکیل پنج تعاونی مرزنشین در این شهرستان خبر داد
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شادگان از صدور مجوز و تشکیل پنج تعاونی مرزنشین در این شهرستان خبر داد.

امید جلیل‌زاده امروز با اشاره به آغاز هفته تعاون، به تشریح اهداف تشکیل تعاونی، به‌ویژه تعاونی مرزنشین و نیز تبیین نگاه ویژه استاندار به شهرستان محروم شادگان پرداخت و اظهار کرد: پنج شرکت تعاونی مرزنشین در این شهرستان مجوز تاسیس گرفته‌اند.

وی در ادامه افزود: این مجوزها برای اصناف و اتحادیه‌ها، فرهنگیان، کارکنان دولت، کارکنان شهرداری، و آزاد اخذ شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شادگان اضافه کرد: جهت رفاه حال مردم محروم شادگان، کارت مبادلات مرزی از 80 دلار برای هر نفر به 160 دلار افزایش یافته و همچنین با اتاق تعاون استان جهت خرید کالای مرزنشینان مذاکراتی انجام شده است.

جلیل‌زاده تصریح کرد: دولت اعتبارات ویژه‌ای برای آماده سازی و بهسازی، زیرساخت مکان مبادلات مرزی (بازارچه) در سه راه ماهشهر ـ آبادان، در شهر دارخوین و نیز در شادگان در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: تعاونی‌های مرزنشینان با بهره مندی از اجتماع، مشارکت و همکاری ساکنان مناطق مرزی گامی مهم در جهت رفع محرومیت‌های ساکنان مرزها برداشته و در این زمینه بیش از پیش نیازمند حمایت مسئولان امر هستند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شادگان با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته برای رفع مشکلات مرزنشینان گفت: شناسایی و صدور کارت هوشمند برای مرزنشینان فعال، اقدامی مهم در راستای رفع مشکلات این قشر است.

جلیل‌زاده با تاکید بر اهمیت تعاونی‌های مرزنشین تصریح کرد: مطمئنا استفاده از ظرفیت‌های مرزنشینان موجب حمایت از چرخه تولید می‌شود.

وی در پایان به ظرفیت ویژه بندر شادگان نیز اشاره کرد و گفت: ما آمادگی خود را جهت رونق بخشی فعالیت تجارت بازرگانان در بندر شادگان و وارد کردن اجناس و یا حتی صادر کردن، نهایت همکاری را تاحد توان انجام خواهیم داد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شادگان
:
:
:
آخرین اخبار