تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۱۰۰۱۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره راه و شهرسازی هندیجان خبر داد:
احداث پل «چهل منی» در محور روستایی بدر هندیجان
برای رفع مشکل چند ساله مردم در فصل زمستان و جلوگیری از قطع ارتباط آنها با سایر روستاها، آغاز عملیات اجرایی احداث پل روستای «چهل منی» محقق شده است
رئیس اداره راه و شهرسازی هندیجان گفت: برای رفع مشکل چند ساله مردم در فصل زمستان و جلوگیری از قطع ارتباط آنها با سایر روستاها، آغاز عملیات اجرایی احداث پل روستای «چهل منی» محقق شده است.

حجت‌الله ابوعلی امروز اظهار کرد: در بخش راه این شهرستان، اجرای پروژه آسفالت جاده امامزاده میرنعمان به طول 13 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان انجام و هفت کیلومتر باقیمانده این پروژه در حال پیگیری است.

وی افزود: خط‌کشی راه‌های اصلی و روستایی، تهیه و نصب علائم ایمنی و تابلوهای اطلاعاتی، چراغ‌های چشمک‌زن و لکه گیری هندسی محورهای دیلم و بدر و دریهک و سایر محورهای شهرستان نیز با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان به انجام رسیده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی هندیجان تصریح کرد: تکمیل لایه نخست آسفالت قطعه چهارم پروژه چهار بانده محور هندیجان به دیلم به طول 10 کیلومتر نیز توسط پیمانکار مربوطه انجام شده اما به دلیل وجود برخی مشکلات این قطعه هنوز زیر بار ترافیکی قرار نگرفته است.

ابوعلی در ادامه خاطرنشان کرد: کارهای دیگری در حوزه راهسازی انجام گرفته که مرمت و بازسازی و رنگ آمیزی پل دریهک با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان از جمله آنهاست.

وی افزود: همچنین برای رفع مشکل چند ساله مردم در فصل زمستان و جلوگیری از قطع ارتباط آنها با سایر روستاها، آغاز عملیات اجرایی احداث پل روستای چهل منی از توابع بخش مرکزی در هندیجان جنوبی واقع در محور بدر با قراردادی بالغ بر 3.1 میلیارد تومان و آغاز عملیات بازسازی و ترمیم پل کمربندی هندیجان محقق شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی هندیجان اضافه کرد: در بخش مسکن نیز پیگیری کارهای مربوط به تعاونی‌ها و مستندسازی و امور چندگانه املاک و مسکن مهر شهرستان در حال پیگیری و انجام است.

وی تصریح کرد: تا پایان سال گذشته از یک‌هزار و 875 واحد مسکن مهر شهرستان شامل دو سایت شمالی و جنوبی، تعداد 859 واحد پایان کار اخذ کرده، به یک‌هزار و 417 واحد دیگر سند عرصه، تعداد 486 واحد قرارداد اجاره عرصه، به 318 واحد سند اعیان اعطا و تعداد 450 واحد تحویل متقاضیان شده است.

ابوعلی در پایان بیان کرد: پروژه شن ریزی معابر و احداث جدول مسکن مهر هندیجان جنوبی نیز با اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان شامل شش خیابان به طول 800 متر شن ریزی انجام گرفته است.
مرجع / فـارس
برچسب ها: پل چهل منی ، هندیجان
:
:
:
آخرین اخبار