تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۱۰۰۱۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خانه مطبوعات خوزستان به هیات مدیره جدید واگذار شد
پس از اعلام صحت انتخابات و برگزاری جلسات متعدد با هیات مدیره سابق و اعضای هیات مدیره منتخب خانه مطبوعات به هیات مدیره جدید تحویل داده شد
پس از اعلام صحت انتخابات و برگزاری جلسات متعدد با هیات مدیره سابق و اعضای هیات مدیره منتخب خانه مطبوعات به هیات مدیره جدید تحویل داده شد.

حسین براتی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ضمن سپاس و قدردانی از اعضا و هیات مدیره سابق و هیات مدیره منتخب گفت: خوشبختانه انتخابات خانه مطبوعات خوزستان به سرانجام رسید و البته نقدها و اعتراض‌هایی هم بود که با توجه به مفاد اساس‌نامه و رایزنی با معاونت مطبوعاتی پاسخ‌های قانونی داده شد.

وی افزود: به اذعان معاونت مطبوعاتی وزارت متبوع این انتخابات از جمله انتخابات موفق خانه مطبوعات در کشور بود که با کمترین مشکل و حاشیه برگزار شد. البته این اداره کل به غیر از نقش نظارتی که قانون برایش تعیین کرده تاثیر دیگری نداشته است و خدا را شاکریم که توانستیم این نظم را ایجاد کنیم.

براتی ادامه داد: باید آرا و نظرات همدیگر را بپذیریم. خیر و صلاح مطبوعات در این است که به دیدگاه‌های یکدیگر احترام بگذاریم حتی اگر تفاوت دیدگاه داشته باشیم.

معاون فرهنگی اداره کل در ادامه به روند نقل و انتقال اشاره کرد و گفت: امروز آخرین جلسه هماهنگی با حضور مدیر سابق خانه مطبوعات و برخی از اعضای هیات مدیره جدید برگزار شد و مکاتبات، مهر، سربرگ و کلیه لوازمی که در اختیار هیات مدیره سابق بود به هیات مدیره جدید تحویل داده شد و با حضور امین اموال اداره کل، محل خانه مطبوعات خوزستان واقع در اهواز، 24 متری، باغ معین، خیابان شهید محمدیان نیز تحویل هیات مدیره جدید می‌شود.

وی افزود: از سوی این اداره کل معرف‌نامه رسمی هیات مدیره منتخب به اداره ثبت ارسال شد و فرآیند قانونی آن انجام خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار