تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۱۰۰۲۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک:
مقاومت مردم اندیمشک در دفاع مقدس بیشتر معرفی شود
فرماندار اندیمشک با اشاره به حماسه 4 آذر 1365 و ششم مهرماه 1359گفت:این دو رویداد مهم بیانگر اوج ایثار و مقاومت کم نظیر مردم اندیمشک در دوران دفاع مقدس می باشند که باید با کمک رسانه ها بیشتر معرفی شوند
فرماندار اندیمشک با اشاره به حماسه 4 آذر 1365 و ششم مهرماه 1359گفت:این دو رویداد مهم بیانگر اوج ایثار و مقاومت کم نظیر مردم اندیمشک در دوران دفاع مقدس می باشند که باید با کمک رسانه ها بیشتر معرفی شوند.

حمیدرضا گودرزی روز یکشنبه در نشست هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس در فرمانداری این شهرستان افزود: دشمن بعثی با هدف جداسازی سرزمین زرخیز خوزستان از ایران اسلامی از طریق غرب پل نادری و رودخانه کرخه قصد ورود به منطقه را داشت که با مقاومت نیروهای مردمی و ارتش با انهدام پل ، دشمن قاطعانه به عقب رانده شد.

وی افزود:این رشادت بزرگ که موجب عدم ورود دشمن بعثی به منطقه شد را باید بیشتر تبیین کرده و نقش مردم در این مقاومت باید تبیین شود.

فرماندار اندیمشک گفت:4 آذر اندیمشک نیز نمونه کاملی از مقاومت مردم زیر بمباران دشمن بعثی است که ثبت این واقعه در تقویم ملی یکی از مهمترین مطالبات مردم مقاوم شهرستان اندیمشک می باشد.

وی اظهار کرد:فیلم مستند این واقعه تاریخی در دست تهیه است و در این روز نمایش داده می شود.

فرماندار اندیمشک افزود: برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال بهتر و مردمی تر از سال های قبل در شهرستان اندیمشک برگزار می گردد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک هم گفت:برای هفته دفاع مقدس برنامه هایی به صورت روز شمار تعیین شده و اجرا می گردد.

احسان کریم پور با اشاره به اینکه دهها برنامه مختلف فرهنگی مذهبی در این هفته اجرا می گردد اظهار کرد: به صدا درآوردن زنگ مقاومت و پیروزی، برگزاری جشنواره عکس دفاع مقدس ، برگزاری دعای عرفه ، اجرای رژه نیروهای مسلح ، غبار روبی گلزار شهدا و برگزاری مسابقات مختلف از جمله این برنامه ها می باشد.

در این نشست در خصوص اجرای همایش گرامیداشت حماسه 6 مهر 1359 تصمیم گیری شد و مقرر گردید این همایش در محل پل کرخه با حضور مسوولان کشوری برگزار شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار