تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۱۰۰۲۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چهارمین جشنواره منطقه ای سوره ماه در اهواز آغاز به کار کرد
چهارمین جشنواره منطقه ای سوره ماه با میزبانی استان خوزستان شامگاه یکشنبه در اهواز آغاز به کار کرد
چهارمین جشنواره منطقه ای سوره ماه با میزبانی استان خوزستان شامگاه یکشنبه در اهواز آغاز به کار کرد.

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره منطقه ای سوره ماه در استان خوزستان اظهار کرد: چهارمین جشنواره سوره ماه در سه منطقه در کشور اجرا می شود که خوزستان میزبان منطقه سه این جشنواره است، دو استان زنجان و خراسان جنوبی میزبان این جشنواره در منطقه یک و دو کشور هستند.

محمد غدیر زاده در ادامه بیان کرد: افتتاح این جشنواره با اجرای نمایش «آری زنها همیشه منتظرند» به کارگردانی بهمن پارسا آرا از استان مرکزی شامگاه یکشنبه انجام شد.

وی افزود: همچنین شامگاه یکشنبه تئاتر «جاده ای به سوی کعبه» به کارگردانی رضا ولی پور از استان چهار محال و بختیاری و تئاتر «چشم اگر داشتم...» به کارگردانی مریم دوستی ایرانی از استان اصفهان به نمایش گذاشته شد.

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره منطقه ای سوره ماه در استان گفت: امروز 16 شهریور ماه نمایش «اینجا خونه منه» به کارگردانی احسان جانمی از استان اصفهان، نمایش «جفت هیچ» به کارگردانی افق ایرجی از استان مرکزی، «دارگیس» به کارگردانی مهدی آشوغ از استان خوزستان، «حلبی آباد» به کارگردانی فرامرز کلانتری از استان بوشهر، «نصف النهار مبدا» به کارگردانی سعید خیراللهی از استان ایلام اجرا می شود.

غدیر زاده اظهار کرد: فردا سه شنبه 17 شهریور ماه نیز نمایش های «کاست محزون» به کارگردانی جلال نجفی از استان چهارمحال و بختیاری، «زمستان بود» به کارگردانی علی دلیر از استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.

وی گفت: این نمایش ها در تالارهای آفتاب، آیینه و سالن بوستان اهواز اجرا می شود.

10 استان خوزستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد،چهارمحال و بختیاری، قم، اصفهان، بوشهر، مرکزی، لرستان و هرمزگان در جشنواره منطقه ای سوره ماه منطقه سه کشور شرکت دارند.

نتیجه نهایی این جشنواره به جشنواره سراسری سوره ماه که در 21 شهریور ماه در تهران برگزار می شود ارسال می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار