تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۱۰۰۲۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در نخستین جلسه پس از انتخاب رئیس جدید
اعضای کمیسیون‌ها و ناظران هیئت رئیسه شورای شهر آبادان مشخص شدند
شورای اسلامی شهر آبادان متشکل از ۸ کمیسیون است که اعضای این کمیسیون‌ها در اولین جلسه علنی شورای اسلامی شهر آبادان در دوره هئیت رئیسه جدید این شورا مشخص شدند
شورای اسلامی شهر آبادان متشکل از ۸ کمیسیون است که اعضای این کمیسیون‌ها در اولین جلسه علنی شورای اسلامی شهر آبادان در دوره هئیت رئیسه جدید این شورا مشخص شدند.

در جلسه علنی شورای اسلامی شهر آبادان که شامگاه یکشنبه با حضور تمامی اعضای این شورا برگزار شد، اسامی ناظران و اعضای کمیسیون‌ها در سالن جلسات ساختمان شورای اسلامی شهر آبادان مشخص شد.

شورای اسلامی شهر آبادان متشکل از 8 کمیسیون است که این کمیسیون‌ها بر حوزه‌های مختلف شهری نظارت می‌کنند.

طبق توافق اعضای شورای اسلامی شهر آبادان، خلیل جنامی، جاسم سامری و سمیرا کردی‌زاده اعضای کمیسیون حقوقی و فیاض موسوی، یسری دریس و زینب حیاوی اعضای کمیسیون فضای سبز را تشکیل می‌دهند.

همچنین ناصر کعبی، عبدالحسین مکوندی و غلامرضا قاسمی‌زاده در کمیسیون حمل و نقل و حمید حنظل عیدانی، جاسم سامری و فرشید بهشتی در کمیسیون اقتصاد شورای اسلامی شهر آبادان فعالیت می‌کنند.

در این دوره از هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر آبادان کمیسیون عمران بر عهده مریم نصاریی، عبدلحسین مکوندی و زینب حیاوی و همچنین کمیسیون فرهنگی بر عهده شجاع زویدات، غلامرضا قاسمی‌زاده و سمیرا کردی‌زاده خواهد بود.

همچنین در این جلسه ناظران ادارات تعیین شدند که بر همین اساس خلیل جنامی ناظر منطقه یک شهرداری، یسری دریس ناظر سازمان مدیریت پسماند، حمید حنظل عیدانی ناظر آتش نشانی و عبدالرضا قاسمی‌زاده ناظر پایانه‌های شهرستان آبادان انتخاب شدند.

فیاض موسوی نیز به عنوان ناظر منطقه 2 شهرداری، جاسم سامری ناظر آرامستان، عبدالحسین مکوندی ناظر سازمان اتوبوسرانی، زینب حیاوی ناظر سازمان عمران شهرداری و سمیرا کردی‌زاده به عنوان ناظر سازمان فاوا شهرداری تعیین شدند.

نظارت بر منطقه 3 شهرداری، تاکسی‌رانی و فضای سبز نیز به ترتیب به عهده فرشید بهشتی، ناصر کعبی و مریم نصاری گذاشته شد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار