تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۱۰۰۲۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکتری و ارشد دانشگاه صنعت نفت
معاون آموزشی و تحصیلات‌تکمیلی دانشگاه صنعت نفت از آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکتری و کارشناسی‌ارشد این دانشگاه در سال تحصیلی 95-94 از امروز 16 شهریورماه، خبرداد
معاون آموزشی و تحصیلات‌تکمیلی دانشگاه صنعت نفت از آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکتری و کارشناسی‌ارشد این دانشگاه در سال تحصیلی 95-94 از امروز 16 شهریورماه، خبرداد.

 دکترعباس هلالی‌زاده با بیان این‌که پذیرش سالانه دانشگاه در کلیه مقاطع و رشته‌ها حدود 500 نفر است، اظهارکرد: امسال نیز ظرفیت پذیرش تقریبا مشابه سال گذشته بوده و تفاوت چندانی نداشته است.

وی با اشاره به وجود تنها 2 رشته مقطع دکتری در این دانشگاه، ظرفیت پذیرش در این دوره را هفت نفر بیان کرد و افزود: همچنین در مقطع کارشناسی‌ارشد 180 نفر و در مقطع کارشناسی نیز در مجموع 300 نفر پذیرش شده است.

معاون آموزشی و تحصیلات‌تکمیلی دانشگاه صنعت نفت از آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکتری و کاشناسی‌ارشد این دانشگاه از امروز خبرداد و گفت: کلیه پذیرفته‌شدگان این مقاطع لازم است طی روزهای 16 و 17 شهریورماه با مراجعه به آدرس اینترنتی http://edu.put.ac.ir نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک درخواستی اقدام و در 25 شهریورماه با در دست داشتن رسيد ثبت‌نام اينترنتي و اصل مدارك لازم به آدرس دانشكده مربوطه مراجعه کنند.

هلالی‌زاده با تأکید بر این‌که عدم ثبت‌نام اینترنتی در تاریخ‌های تعیین‌شده به منزله انصراف از تحصیل در دانشگاه تلقی می‌شود، ادامه داد: مدارک لازم جهت ثبت‌نام اینترنتی شامل تصویر صفحات اول و دوم شناسنامه، كارت ملي، آخرين مدرك تحصيلي با قيد معدل كل (دانشنامه يا گواهينامه يا گواهي فارغ‌التحصيلي) و مدرك نظام وظيفه برای دانشجویان پسر است.

وی تعداد دانشجویان این دانشگاه را در همه مقاطع و رشته‌ها نزدیک به 2 هزار نفر عنوان و در خصوص برنامه‌های دانشگاه در حوزه آموزش و بازنگری روش‌های آموزشی و سرفص‌های درسی نیز تصریح کرد: متأسفانه سیستم آموزشی دانشگاه‌های کشور تاحدودی روتین و متداول شده و امسال نیز به صورت روشمند برنامه خاصی در این زمینه تدوین نشده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار