تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۰۰۲۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتصاب شهردار و فرماندار جدید شهرستان لالی در یک روز
با گذشت زمان زیادی از نامشخص بودن وضعیت مدیریت کلان شهرستان از جمله شهرداری و فرمانداری پس از چندین ماه انتظار شهروندان بالاخره شهردار و فرماندار شهرستان لالی معارفه و در سمت شهردار و فرماندار لالی منصوب شدند
در مراسم های جداگانه ای که روز یکشنبه در محل فرمانداری شهرستان لالی و با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد ابتدا سعید سلوکی به عنوان شهردار جدید لالی منصوب شد و در برنامه ای دیگر گودرز ترکی زاده به عنوان فرماندار جدید شهرستان لالی معارفه شد.

با گذشت زمان زیادی از نامشخص بودن وضعیت مدیریت کلان شهرستان از جمله شهرداری و فرمانداری امروز و پس از چندین ماه انتظار شهروندان بالاخره شهردار و فرماندار شهرستان لالی معارفه و در سمت شهردار و فرماندار لالی منصوب شدند.

بر همین اساس طی حکمی از سوی استاندار خوزستان و پس از زمانی در حدود 10 ماه از استعفای شهردار قبلی و حضور سرپرست در شهرداری سعید سلوکی به عنوان شهردار جدید لالی معرفی و از زحمات چندین ماهه خزعل محمدی تقدیر شد.

انتصاب شهردار و فرماندار جدید شهرستان لالی در یک روز

گفتنی است شهردار جدید چندمین گزینه انتخابی شورای شهر لالی می باشد که زمان زیادی را هم تا پایان عمر کاری شورای شهر فعلی نداشته و به نظر می رسد راه نه چندان آسانی را در جهت تامین رضایت شهروندان شهر لالی در خصوص ارائه خدمات شهری پیش روی خود می بیند .

گفتنی است مدرک تحصیلی سعید سلوکی کارشناس ارشد عمران است و از دیپلم تا کارشناسی ارشد تحصیلات مرتبط با عمران وراه وساختمان بوده است ودارای پروانه اشتغال بکار پایه یک محاسبات ونظارت سازمان نظام مهندسی کشور هستند.

همچنین وی بدلیل  وسعت حوزه کاری درتمام استان با لالی بیگانه نیست و بسیاری ازنقشه های منازل مسکونی لالی را وی تایید و اجراکرده است به طوری که ازسال ۷۴ تا سال ۸۹ معاون عمرانی مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان خوزستان بوده و ازسال ۹۰ تاکنون نیز بعنوان مشاور عالی مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان مشغول خدمت می باشند.

اما در برنامه دیگری که بعد از ظهر روز یکشنبه و در محل فرمانداری صورت گرفت گودرز ترکی زاده به عنوان جانشین خسرو کیانی سکان فرمانداری شهرستان لالی را به دست گرفت.

انتصاب شهردار و فرماندار جدید شهرستان لالی در یک روز

خسرو کیانی با اصالتی ایذه ای در حالی امروز و پس از چندین سال تلاش و خدمت در لالی صندلی فرمانداری را ترک می کند که جانشین وی از یک شهر بختیاری نشین دیگر یعنی باغملک زمام امور را به عهده خواهد گرفت.

گودرز ترکی زاده فرماندار جدید لالی پیش از این در سمت های معاونت و فرمانداری شهرستان باغملک به خدمت مشغول بوده که مدتی پیش حکم انتصاب وی به عنوان فرماندار جدید لالی از سوی استاندار خوزستان صورت گرفت اما مراسم معارفه وی با تاخیر زیادی امروز برگزار شد .

جلیلی نماینده شهرستان لالی در مجلس شورای اسلامی که در این مراسم حضور نداشت با ارسال پیامی ضمن تشکر از زحمات و فعالیت های خسرو کیانی فرماندار سابق انتصاب گودرز ترکی زاده را در این سمت به وی تبریک گفت.

به نظر می رسد با تعیین تکلیف مدیریت کلان شهرستان اعم از شهردار و فرماندار، دیگر مردم با خیالی آسوده تنها در انتظار خدمات و فعالیت های دلسوزانه این مسئولین در جهت محرومیت زدایی هر چه بیشتر از پیکره  این شهر محروم هستند .

مرجع / لالی نیوز
:
:
:
آخرین اخبار