تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۱۰۰۲۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برای برگزاری سخنرانی و جلسات سیاسی مانعی وجود ندارد
برای برگزاری سخنرانی و جلسات سیاسی هیچ مانعی وجود ندارد و همه ی گروه ها می توانند درخواستهای خود را در این خصوص مطرح کنند و با اخذ مجوزهای لازم برنامه های خود را برگزار کنند
فرماندار اهواز گفت :برای برگزاری سخنرانی و جلسات سیاسی هیچ مانعی وجود ندارد و همه ی گروه ها می توانند درخواستهای خود را در این خصوص مطرح کنند و با اخذ مجوزهای لازم برنامه های خود را برگزار کنند.
 
اسماعیل ارزانی در گفتگو با خبرنگار پانا فضای سیاسی حاکم بر شهرستان اهواز را خوب توصیف کرد.

وی در خصوص انتخابات مجلس آینده گفت:هنوز رسما وارد فضای انتخابات نشدیم و فعلا گروه های سیاسی مشغول یارگیری و بررسی گزینه های پیش رو هستند و خیلی ها در حال آماده شدن برای ورود به عرصه ی انتخابات هستند .

فرماندار اهواز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تاکنون تخلفی از سوی کاندیداها مشاهده شده است ، اظهار داشت:هنوز به صورت جدی تخلفی مشاهده نشده ولی اگر به موردی برخورد کردیم مسلما تذکرات لازم را خواهیم داد .

ارزانی همچنین خاطر نشان کرد که برای برگزاری جلسات سیاسی و سخنرانی از سوی تشکل ها و گروه های سیاسی نیز هیچ مانعی وجود ندارد و همه ی گروه ها می توانند درخواستهای خود را در این خصوص مطرح کنند و با اخذ مجوزهای لازم برنامه های خود را برگزار کنند .
:
:
:
آخرین اخبار