تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۱۰۰۲۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان خبر داد:
بهره مندی 5 هزار کودک خوزستانی از طرح همسفره
خیرین و نیکوکاران دلسوز می توانند جهت مشارکت در این طرح علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد درسطح استان از طریق مراجعه به سایت hamsofreh.ir به انتخاب خود به نیازمندان مورد نظر خود در شهرهای مختلف استان کمک نمایند
بهره مندی 5 هزار کودک خوزستانی از طرح همسفرهخوزنیوز: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان از بهره مندی 5 هزار کودک از طرح رفع سوء تغذیه خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ هوشنگ خبازخوب اظهار داشت: اجرای طرح همسفره که در جهت مقابله با سوء تغذیه در مجموعه کمیته امداد در حال انجام است  از طرح‌های مهم و ارزشمندی است که این طرح با برنامه‌ریزی کمیته امداد و همکاری کارشناسان شبکه بهداشت و درمان اجرا شده است.

خباز خوب افزود : در سال جاری 5 هزار کودک زیر شش سال سبدغذایی رایگان دریافت کردند، این شمار کودک ، غالبا جزء مددجویان این نهاد نیستند و طی معاینات دوره ای از سوی وزارت بهداشت شناسایی و خدمات تعذیه ای از سوی این نهادمقدس به آنان ارائه شده است.

وی افزود: سرانه پرداختی به هر کودک 700 هزار ریال است که با تهیه سبد غذایی در اختیار خانواده های دارای کودکان دچار بیماری سوء تغذیه قرار می گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) به تمام ابعاد نیازمند اقشار زیر پوشش دقت دارد، بیان کرد: تامین ارزاق عمومی و حمایت مالی، فعالیت‌های فرهنگی و حمایت تحصیلی، حوزه بهداشت و درمان و تامین سلامت اقشار آسیب‌پذیر جامعه از مسائل مهمی است که کمیته امداد امام خمینی (ره) در ارائه خدمات به اقشار آسیب‌پذیر جامعه به آنها توجه دارد.

وی افزود: خیرین و نیکوکاران دلسوز می توانند جهت مشارکت در این طرح علاوه بر مراجعه حضوری به  دفاتر  کمیته امداد درسطح استان از طریق مراجعه به سایت hamsofreh.ir  به انتخاب خود به نیازمندان مورد نظر خود در شهرهای مختلف استان کمک نمایند.
:
:
:
آخرین اخبار