تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۱۰۰۳۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقبال از سوره ماه
دبیر اجرایی چهارمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره ماه استقبال مخاطبان از جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره ماه را بی‌نظیر توصیف کرد
دبیر اجرایی چهارمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره ماه استقبال مخاطبان از جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره ماه را بی‌نظیر توصیف کرد.

محمد غدیرزاده افزود: چهارمین جشنواره منطقه‌ای سوره ماه با نظم بسیار خوبی در ساعت‌های تعیین شده در جدول کار خودش را شروع کرده و هر سه نمایش به موقع اجرا شد.

وی افزود: بعد از اجرا نیز جلسه نقد و بررسی با حضور مهدی نصیری، منتقد از تهران، سه کارگردان و 2 نویسنده اثر برگزار شد.

غدیرزاده خاطرنشان کرد: برگزاری در هر جشنواره خوب باید سه ویژگی خوب  داشته باشد که نظم (دقیق بودن اجرا در ساعت خود)، استقبال و سرعت عمل و همچنین کم نیاوردن در زمان است که این جشنواره به خوبی هر سه ویژگی فوق را داشته است.

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره ماه یادآور شد: ناصربخت، محمدرضا رحیمی و سید جواد روشن داوری آثار چهارمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره ماه را بر عهده دارند و  10 اثر نمایشی به این دوره از جشنواره راه پیدا کردند.

غدیرزاده ادامه داد: آثار راه یافته به جشنواره از استان‌های خوزستان، اصفهان، بوشهر، ایلام، مرکزی، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد هستند.

وی تأکید کرد: اختتامیه جشنواره روز  سه‌شنبه 17 شهریور 94 بوده و در نهایت نمایش‌های برگزیده منتخب هیات داوران به بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه که از 11 تا 17 مهر 94 در تهران برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره ماه ادامه داد: چون آثار راه یافته به این جشنواره از مرحله بازبینی عبور کرده‌اند هیچ محدودیتی در انتخاب آثار وجود نداشته و به کیفیت آثار و نظر هیات داوران بستگی دارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار