تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۱۰۰۳۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار آبادان خبر داد:
افزوده شدن 40 اتوبوس کولردار ویژه دانش آموزان در آبادان
در زمان حاضر 80 دستگاه اتوبوس در سطح شهر در حال ارائه خدمات به شهروندان هستند که با افزوده شدن این 40 دستگاه اتوبوس، شمار اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل شهری آبادان به رقم 120 می‌رسد
شهردار آبادان از افزوده شدن 40 دستگاه اتوبوس کولردار ویژه ایاب و ذهاب دانش آموزان به ناوگان اتوبوسرانی آبادان خبر داد.

محمود‌رضا شیرازی روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش که در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد اظهار کرد: در زمان حاضر 80 دستگاه اتوبوس در سطح شهر در حال ارائه خدمات به شهروندان هستند که با افزوده شدن این 40 دستگاه اتوبوس، شمار اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل شهری آبادان به رقم 120 می‌رسد.

وی افزود: تلاشمان در آستانه بازگشایی مدارس بر ایجاد شور و شعف در میان خانواده‌ها و دانش آموزان است، از این رو دستورات لازم برای همکاری با اداره آموزش و پرورش آبادان برای آماده سازی مدارس را به واحدهای مختلف شهرداری ابلاغ کرده‌ایم.

شهردار آبادان اظهار کرد: شهرداری آبادان آماده ارائه خدمات به اداره آموزش و پرورش در زمینه خط‌کشی معابر و تقاطع‌ها، بهسازی اطراف مدارس، شستشوی مدارس و فضای سبز است.

شیرازی در بخش دیگری از سخنان خود از آمادگی سازمان تاکسیرانی آبادان برای برقراری سرویس‌های مدارس خبرداد و تصریح کرد: بر اساس سال‌های گذشته در خصوص جابجایی دانش‌آموزان با همکاری اداره آموزش و پرورش اقدام می‌کنیم.

وی یادآور شد: در بازدیدهای میدانی که از سطح مدارس آبادان صورت گرفت آنچه که مورد درخواست و تقاضا از سوی مدیران مدارس بود موضوع آسفالت مدارس و بهبود وضعیت سرویس‌های بهداشت بود.

شهردار آبادان گفت: در خصوص آسفالت مدارس پیشنهادی به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در جهت تامین بخشی از آسفالت مورد نیاز ارائه شد که مورد موافقت وی قرار گرفت و هم‌اکنون نیز در حال طی مراحل موافقت‌نامه هستیم.

شیرازی افزود: آنچه که در خصوص بهبود سرویس‌های بهداشتی می‌توان گفت آنکه کار شهرداری در درون مدارس کار ابنیه‌ای نیست و لذا می‌توان در این خصوص نیز از منطقه آزاد اروند نیز کمک‌های لازم را دریافت کرد.

به گفته وی شهرداری در سال گذشته 22 سرویس بهداشتی را در مناطق مختلف شهری (به ازای هر سرویس 20 چشمه) برای استفاده عمومی شهروندان ایجاد کرده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار