تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۱۰۰۴۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو مجلس خبرگان رهبری:
طرح حمایت از منابع آبی خوزستان به هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ارائه شد
با هدف حمایت از منابع آبی خوزستان و توسعه کشاورزی طرح حمایت از منابع آبی خوزستان با امضای ۴ تن از نمایندگان خوزستان به هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ارائه شد
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: با هدف حمایت از منابع آبی خوزستان و توسعه کشاورزی طرح حمایت از منابع آبی خوزستان با امضای ۴ تن از نمایندگان خوزستان به هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ارائه شد.

آیت الله محسن حیدری اظهار داشت: تداوم حیات و معیشت مردم به داشتن منابع آبی است که نیازهای آشامیدنی و نیاز بخش کشاورزی را تأمین کند.

وی افزود: کشاورزی خوزستان با وجود داشتن ظرفیت‌های بالا یکی از منابع درآمدی بخش عمده‌ای از مردم خوزستان است که نقش برجسته‌ای در امنیت غذایی کشور دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: با وجود داشتن منابع آبی بالای خوزستان شاهد هستیم برخلاف مصوبه شورای عالی آب کشور، آب سرچشمه‌های رودخانه‌های خوزستان برای مصارف غیر شرب انتقال داده می‌شود که این باعث نابودی کشاورزی خوزستان می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر کشاورزی از رونق بیافتد روستا‌ها و مردم بیکار روستا‌ها به حاشیه شهر‌ها بالاجبار مهاجرت می‌کنند که مشکلات خاصی را برای شهر‌ها ایجاد می‌کند.

آیت الله حیدری گفت: در اجلاسیه اخیر مجلس خبرگان طرحی را تهیه کردیم که با امضای 4 تن از نمانیدگان خوزستان به هیئت رئیسه این مجلس ارائه شد.

وی افزود: در این طرح بر حمایت از منابع آبی مردم خوزستان و عدم انتقال اب استان به سایر استان‌ها تاکید شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با گلایه شدید از عملکرد نامناسب دولت در بحث انتقال آب بیان کرد: دولت نباید برای عمران و ابادی یک بخش آب شرب بخش‌های دیگر را منتقل کند و باید براساس مصوبه‌های شورای عالی آب اقدام کند.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
0
0
خیر ببینید. نماینده ها ی خوزستان و مردم که هر چه فریاد زدنند وزیران دولت گوش شنوایی ندارند، انشالله که خدا کمک کنه جلوی این بی عدالتی ها را نسبت به مردم خوزستان بگیرد
:
:
:
آخرین اخبار