تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۱۰۰۵۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دادستان اهواز:
دادرسی الکترونیک در دادسرای اهواز آغاز شد
با اجرای دادرسی الکترونیک از ترددها و در نتیجه اتلاف هزینه و بروز اتفاقات کاسته می‌شود و تنها در جایی که نیاز به اعزام متهم است، تردد میان نیروی انتظامی و شعب دادسرا صورت می‌گیرد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز از الکترونیکی شدن روند دادرسی پرونده‌ها در این شهرستان خبر داد.

عباس حسینی پویا در دیدار با فرماندهان و رؤسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های شهرستان اهواز اظهار کرد: با اجرای دادرسی الکترونیک از ترددها و در نتیجه اتلاف هزینه و بروز اتفاقات کاسته می‌شود و تنها در جایی که نیاز به اعزام متهم است، تردد میان نیروی انتظامی و شعب دادسرا صورت می‌گیرد.

وی، اجرای دادرسی الکترونیک را یکی از نقاط آیین جدید دادرسی کیفری برشمرد و ادامه داد: ابتدا یکی از شعب این دادسرا با یکی از کلانتری‌های سطح شهر به‌صورت آزمایشی به این سیستم اتصال می‌یابد و به‌تدریج این طرح در تمام دادسراهای استان اجرایی می‌شود.

حسینی پویا گفت: نیروی انتظامی به‌واسطه ارتباط تنگاتنگی که با دستگاه قضایی دارد، به‌عنوان بازوی توانمند قوه قضاییه به شمار می‌آید و از زحمات کارکنان این نیرو قابل تقدیر و تشکر است.

حسینی پویا گفت: حضور پلیس در جامعه موجب امنیت و آسایش است و مردم وقتی پلیس را می‌بینند احساس امنیت و آرامش می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به گستردگی شهرستان اهواز، مرز وسیع، تنوع قومیتی و فعالیت صنایع و شرکت‌های بزرگ، امنیت مطلوبی در مرکز استان برقرار است اما انتظار مردم این است که بهتر از وضعیت موجود باشد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار