تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۱۰۰۵۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان تاکید کرد:
لزوم اجرای برنامه‌های متناسب با هفته دفاع مقدس در شادگان
فرماندار شادگان بر لزوم اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس با توجه به رویکرد برنامه‌های این ایام با روز عرفه و عید سعید قربان با ایجاد فضای معنوی در سطح شهرستان تاکید کرد.

بهروز فرج‌اللهی در حاشیه جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته گرامیداشت دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: تمام موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف را مدیون خون پاک شهدا و ایثارگری‌های جانبازان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی در ادامه، بر لزوم اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس با توجه به رویکرد برنامه‌های این ایام با روز عرفه و عید سعید قربان با ایجاد فضای معنوی در سطح شهرستان تاکید کرد و افزود: همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به فضاسازی مناسب در شهرها و روستاهای تابعه شهرستان در هفته دفاع مقدس اقدامات لازم را محقق کنند.

فرماندار شادگان همچنین به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان اشاره کرد و گفت: رژه حماسی نیروهای مسلح شهرستان در نخستین روز از این هفته همزمان با سراسر کشور، گلباران و غبارروبی گلزار شهدا، ایجاد فضای معنوی در شهر با الگوبرداری از دفاع مقدس، اجرای برنامه‌های بصیرت افزایی، نواختن زنگ دفاع مقدس در مدارس، برپایی نمایشگاه هشت سال دفاع مقدس و ایستگاه صلواتی، برگزاری مسابقات ورزشی، اعزام پزشک به مناطق محروم، همایش پیاده روی خانوادگی، رونمایی از مستند سردار شهید ناصر بهبهانی‌نیا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و دعای روز عرفه و... را از مهم‌ترین برنامه‌های شاخص در این شهرستان اعلام کرد.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شادگان در پایان جلسه بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان تاکید کرد و افزود: انتظار می‌رود همه ادارات و نهادهای اجرایی، همکاری مطلوبی در برگزاری این برنامه‌ها داشته باشند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار