تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۱۰۰۶۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار دزفول:
رونق اشتغال مستلزم حمایت از بخش خصوصی است
بهبود و رونق اشتغال مستلزم حمایت از بخش خصوصی است و حجم انبوه سرمایه گذاری توسط این بخش می‌تواند به مساله اشتغال کمک کند
فرماندار دزفول گفت: بهبود و رونق اشتغال مستلزم حمایت از بخش خصوصی است و حجم انبوه سرمایه گذاری توسط این بخش می‌تواند به مساله اشتغال کمک کند.

حبیب آصفی اظهار کرد: به دلیل برخی مشکلات اقتصادی از جمله واردات بی رویه تقریبا کارخانجات داخلی ورشکسته شده‌اند و مسأله اشتغال به خطر افتاده است که باید جلوی این واردات بی رویه را گرفت تا با کمک سرمایه گذاری بخش خصوصی مشکل بیکاری حل شود.

وی با اشاره به نرخ 12 درصدی بیکاری در دزفول تصریح کرد: اگر تولید و اقتصاد بومی را به واردات ترجیح دهیم می‌توانیم بسترهای ایجاد ظرفیت اشتغال را به خوبی فراهم کنیم.

آصفی تصریح کرد: کم لطفی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها به بخش خصوصی موجب شده است که کمتر شاهد سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه‌های مختلف برای ایجاد اشتغال باشیم.

وی عنوان کرد: بانک‌ها در زمینه کمک به تولید، کمتر نقش ایفا می‌کنند؛ اگر چه دولت برنامه‌های کلانی به بانک‌ها در زمینه ارائه تسهیلات به تولید و بخش خصوصی داده است اما به دلیل بهره بالای تسهیلات و عدم سودآوری تولید، عملا این برنامه‌ها کمکی به بخش تولید نمی‌کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار