تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۱۰۰۷۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرای 36 برنامه در هفته دفاع مقدس در گتوند
36 برنامه متنوع در طول هفته دفاع مقدس در مناطق شهری و روستای شهرستان گتوند برگزار می شود
معاون فرماندار گتوند ضمن تشریح برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان گفت:36 برنامه متنوع در طول هفته دفاع مقدس در مناطق شهری و روستای شهرستان گتوند برگزار می شود.

پرویز رضایی روز پنجشنبه در نشست هماهنگی هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات فرمانداری گتوند با گرامیداشت یادو خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس افزود: بزرگداشت مقاومت و ایثار ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی بزرگداشت ارزش های انقلاب و نظام اسلامی است.

وی افزود:یادآوری رشادت ها و ایثارگری مردم ایران در طول هشت سال دفاع مقدس با هدف انتقال این ارزش ها به نسل آینده ضروری است.

رضایی از برگزاری 36 برنامه متنوع در هفته دفاع مقدس در شهرستان گتوند خبر داد و گفت: رژه موتورسواران،گلباران مزار شهدا، شب شعر دفاع مقدس ، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان ، گردهمایی بزرگ رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان و برگزاری مسابقات قرآنی و ورزشی از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان گتوند می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گتوند نیز در این نشست به نقش و تاثیر دوران دفاع مقدس در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت با گذشت سال ها از دوران دفاع مقدس همچنان در جامعه زنده است.

سرهنگ مجید کنگری افزود: رشادت های مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس برکسی پوشانده نیست وما وظیفه داریم این فرهنگ را با برگزاری برنامه های پرمحتوا به نسل آینده منتقل کنیم.

وی خواستار همکاری دستگاه های اجرایی جهت هرچه بهتر برگزاری آیین های هفته دفاع مقدس در شهرستان گتوند شد.

مردم شهرستان گتوند در دوران دفاع مقدس 300 شهید ،500 جانباز و 70 آزاده تقدیم اسلام کرده اند.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: گتوند
:
:
:
آخرین اخبار