تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۱۰۰۷۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آمادگی 3100 پایگاه جهت برگزاری جشن عاطفه‌ها در خوزستان
امسال در آستانه بازگشایی مدارس، جشن عاطفه ها با شعار «مهر در انتظار همدلی» همزمان با سراسر کشور در خوزستان به اجرا در می آید
خوزنیوز: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: 3100 پایگاه برای برگزاری جشن عاطفه ها در آستانه بازگشایی مدارس در استان تدارک دیده شده است.

به گزارش خوزنیوز؛ هوشنگ خبازخوب افزود: این پایگاه‌ها در روز پنجشنبه 26 شهریورماه در سطح شهرهای خوزستان برپا می شوند تا هدایای نقدی و غیرنقدی مردم را جمع آوری کنند.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن در تمامی مصلاها و مساجد میزبان نماز جمعه در خوزستان پایگاه‌هایی در روز 27 شهریورماه برپا می شود تا هدایای نمازگزاران برای دانش آموزان نیازمند دریافت شود.

خبازخوب اظهار کرد: امسال در آستانه بازگشایی مدارس، جشن عاطفه ها با شعار «مهر در انتظار همدلی» همزمان با سراسر کشور در خوزستان به اجرا در می آید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان ادامه داد: علاوه بر آن در مرحله دوم جشن عاطفه ها و با هدف جلب مشارکت هرچه بیشتر دانش آموزان، این جشن در هشتم مهرماه در مدارس استان برپا می شود و سعی خواهیم کرد هدایای معلمان، مدیران و دانش آموزان مدارس را جمع آوری کنیم.

خبازخوب با اشاره به اهدای حدود 25 میلیارد ریال در جشن عاطفه های سال گذشته در خوزستان گفت: جشن عاطفه ها یکی از ابتکارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که همه ساله در آستانه سال تحصیلی جدید در تمام استانهای کشور برگزار می شود.

اقلام و هدایای نقدی جمع آوری شده در این جشن ها در سریعترین زمان ممکن به دست دانش آموزان نیازمند می رسد.
:
:
:
آخرین اخبار