تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۱۰۰۹۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلسه هماهنگی ستاد اربعین شلمچه
توان شهرستان‌های معین پاسخگوی مراسم‌های اربعین در مرز شلمچه نیست
در جلسه هماهنگی ستاد اربعین شلمچه، توان شهرستان‌های معین برای خدمات‌رسانی همزمان به مراسم‌های داخلی و ستاد اربعین در مرز شلمچه محدود مطرح شد
در جلسه هماهنگی ستاد اربعین شلمچه، توان شهرستان‌های معین برای خدمات‌رسانی همزمان به مراسم‌های داخلی و ستاد اربعین در مرز شلمچه محدود مطرح شد.

عصر روز شنبه جلسه ستاد اربعین با حضور شهرستان‌های معین ستاد اربعین خرمشهر به ریاست ولی‌اله حیاتی معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه خرمشهر و با حضور حجت‌الاسلام محمد‌زاده مسئول دفتر سیاستگذاری ائمه جمعه استان و ائمه جمعه شهرهای ماهشهر، شهرک چمران، طالقانی، شادگان، چوئبده، اروندکنار، مینوشهر، و همچنین فرماندار شادگان، مدیرکل صدا و سیما مرکز آبادان و برخی مسئولان محلی در سالن شهید دورقی فرمانداری خرمشهر تشکیل شد.

در این جلسه که با عنوان جلسه هماهنگی با شهرستان‌های معین خرمشهر تشکیل شده بود، تحولات ایستگاه خدمات رسان به زائران اربعین در مرز شلمچه به شهرستان‌های معین در میان گذاشته و صورتجلسه تحول محل‌های احداث ایستگاه‌های خدمات‌رسان به زوار اربعین به امیدیه، ماهشهر، شادگان و آبادان، این چهار شهرستان معین خرمشهر در ستاد اربعین تحویل داده شد.

فرماندار ویژه خرمشهر در این نشست از تعیین موقعیت‌های مختلف خدمات رسانی برای زوار اربعین در سال جاری و تحویل هر موقعیت به یکی از شهرستان‌های معین خبر داد.

* برگزاری ستاد ساماندهی راهپیمایی روز اربعین

فرماندار شادگان در سخنان خود در این جلسه، اظهار کرد: هر شهرستان در ایام اربعین برنامه‌های خاص خود را در طول ماه‌های محرم و ایام اربعین دارد و در شادگان نیز در روز اربعین راهپیمایی باشکوهی با شرکت بیش از 40 هزار نفر برگزار می‌شود که برای آمادگی اجرای این راهپیمایی از هم‌اکنون ستاد ساماندهی را تشکیل داده‌ایم.

بهروز فرج‌اللهی ادامه داد: هرساله از شهرستان‌های اهواز و سربندر نیز افرادی برای شرکت در این مراسم راهپیمایی در شادگان حضور می‌یابند که امکانات شهرستان به طور کامل باید برای خدمات رسانی به این افراد بسیج شود.

وی، امکانات شادگان را بسیار محدود و ناکافی اعلام کرد و با تاکید بر محدودیت امکانات موجود در این شهر خواستار تشکیل ستاد استانی و بهره گیری از ظرفیت استان برای انجام کارهای زیرساختی شد.

* بهره‌گیری از توان دستگاه‌های اجرایی قوی

بخشدار مرکزی امیدیه نیز در این نشست اظهار کرد: اگر زمان کافی وجود داشت با اطلاع‌رسانی از مردم و متمولان درخواست می‌شد کار‌ها را اجرایی کنند و اگر کار‌ها به مردم واگذار می‌شد نیازمند ورود ارگان‌های دولتی نبود.

رضا قزلباش با بیان اینکه امیدیه دروازه ورود چند استان به خوزستان برای شرکت در کنگره اربعین است، افزود: ما در این برهه زمانی در حال هماهنگی برای خدمات رسانی به این زوار هستیم.

وی اضافه کرد: بهتر است عملیات زیرساخت سازی در سطح استان با بهره گیری از توان دستگاه‌های اجرایی همچون مناطق نفتخیز جنوب و سایر دستگاه‌ها با وظایف ذاتی تعریف شده صورت گیرد.

پس از پایان جلسه، اعضای حاضر از موقعیت‌های تعیین شده برای احداث ایستگاه‌های خدمات رسان به زوار اربعین بازدید کردند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: اربعین حسینی
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
0
0
واقعا شادگانیا خیلی دل سوز هستند
:
:
:
آخرین اخبار