تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۱۰۰۹۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ارشاد شادگان خبر داد:
فعالیت 7 موسسه قرآنی در شهرستان شادگان
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان از فعالیت هفت موسسه قرآنی در سطح این شهرستان خبر داد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان از فعالیت هفت موسسه قرآنی در سطح این شهرستان خبر داد.

سعید جنامی از فعالیت هفت موسسه قرآنی در سطح این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: چهار مؤسسه قرآنی دارای مجوز وزارتی و سه شعبه دیگر نیز از موسسات قرآنی قم و شیراز بوده که در محدوده این شهرستان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه کلاس‌های قرآنی شامل روخوانی، روانخوانی و قرائت قرآن در شهرستان فعال است، افزود: میزان استقبال از کلاس‌های قرآنی در این مؤسسات بسیار مطلوب است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان در ادامه، با توجه به حضور جوانان و نوجوانان در محافل و مجالس قرآنی گفت: باید با برخورد صحیح و قرآنی زمینه گرایش هر چه بیشتر آنها را به کسب فضائل و معارف عمیق قرآنی فراهم آوریم زیرا فطرت جوانان پاک است و زمینه مساعدی برای آموزش تعالیم آسمانی قرآن وجود دارد.

وی با اشاره به نقش توسعه معرفت دینی و به‌ویژه معارف قرآنی در کاهش آسیب‌ها تصریح کرد: هر چه میزان و کیفیت فعالیت‌های دینی گسترش بیابد آسیب‌های کمتری در جامعه رواج پیدا می‌کند.

جنامی با بیان اینکه پایه و اساس دین مبین اسلام کتاب ارزشمند و الهی قرآن است، گفت: تنها راه شناساندن قرآن و القای این فرهنگ آسمانی به جامعه، تقویت فعالیت موسسات قرآنی و حمایت از فعالان قرآنی است.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شادگان
:
:
:
آخرین اخبار