تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۱۰۰۹۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرای دو هزار و 500برنامه درهفته دفاع مقدس خوزستان
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: دو هزار و 500 برنامه در هفته دفاع مقدس امسال در استان خوزستان برگزار می شود
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: دو هزار و 500 برنامه در هفته دفاع مقدس امسال در استان خوزستان برگزار می شود.

سردار محمد علیپو رروز شنبه در حاشیه نشست ستاد استانی هفته دفاع مقدس استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از شاخص ترین برنامه های هفته دفاع مقدس اجرای رژه به صورت سراسری در استان و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران خواهدبود.

وی گفت: پنجم و نهم مهر به مناسبت شکست حصر آبادان و حمیدیه برگزاری رژه و برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده است.

سردار علیپور تاکید کرد: از جمله برنامه های ویژه در نظر گرفته شده در این هفته رونمایی از کتاب هایی است که امسال با موضوع دفاع مقدس تالیف شده اند .

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: برای هفته دفاع مقدس در استان شش کمیته در نظر گرفته شده است و مقرر شده امسال از پیشکسوتان و ایثارگران برای سخنرانی و بیان خاطرات دوران دفاع مقدس در بین مردم حضور دعوت شود.

وی گفت: امسال در رابطه با نقش استان در هفته دفاع مقدس تفاهم نامه هایی بسته شده تا برنامه های متنوعی برای معرفی استان و رشادت های ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس تدوین و اجرا شوند.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: هفته دفاع مقدس
:
:
:
آخرین اخبار