تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۱۰۱۰۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آماده‌ یک بازی آبرومند مقابل صبای قم هستیم
ویسی: بازی در برابر تیم علی دایی آسان نیست
سرمربی استقلال خوزستان درباره نحوه مربیگری علی دایی، گفت: علی دایی از ستارگان فوتبال ایران بوده و هست و بازی در برابر تیم تحت هدایت وی آسان نیست
سرمربی استقلال خوزستان درباره نحوه مربیگری علی دایی، گفت: علی دایی از ستارگان فوتبال ایران بوده و هست و بازی در برابر تیم تحت هدایت وی آسان نیست.

 ‌عبدالله ویسی‌ عصر روز یکشنبه در نشست خبری پیش از بازی دو تیم لیگ برتری استقلال خوزستان و صبای قم، اظهار داشت: استقلال خوزستان با تلاش فراوان و برنامه‌ریزی دقیق خوشبختانه روند رو به رشدی داشته و ما این روند را حفظ می‌کنیم.

وی افزود: با شناختی که از توانایی بازیکنان استقلال خوزستان دارم امیدم برای پیروزی در مقابل تیم لیگ برتری صبای قم بالا است.

سرمربی استقلال خوزستان گفت: شرایط فعلی تیم ما از تمام لحاظ مناسب است و آماده‌ یک بازی آبرومند مقابل صبای قم هستیم.

وی عنوان کرد: خوشبختانه در تیم استقلال خوزستان محرومی وجود ندارد و فقط یکی از بازیکنان به نام روح‌الله صیف‌اللهی مصدوم است.

ویسی در پاسخ به خبرنگار مبنی بر میزان آشنایی با تیم صبای قم، اظهار داشت: به دلیل حضورم در تیم صبای قم در گذشته شناخت خوبی از این تیم دارم اما باید دید تفکرات و استراتژی این تیم در بازی برابر استقلال خوزستان چگونه است.

وی افزود: در پنج بازی نفس‌گیر گذشته از بازیکنان تیمم به علت پیاده کردن استراتژی از پیش تعیین شده بسیار راضی هستم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره نحوه مربیگری علی دایی، گفت: علی دایی از ستارگان فوتبال ایران بوده و هست و بازی در برابر تیم تحت هدایت وی آسان نیست. دایی یکی از سرمایه‌های فوتبال ایران است و در بازی‌های تیم خود نقشه‌های هجومی را طراحی می‌کند.

ویسی اظهار داشت: البته ما هم در زمین تفکرات خودمان را پیاده می‌کنیم و با شناختی که از دفاع قدرتمند استقلال خوزستان دارم مطمئنم به سادگی گلی را دریافت نمی‌کنم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار