تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۰۱۰۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کمیته امداد شادگان خبر داد:
استقرار 155 پایگاه جشن عاطفه‌ها در شادگان
جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها شامل 10 پایگاه ثابت، دو پایگاه سیار، 10 مسجد، 120 مدرسه، 10 پایگاه بسیج و یک پایگاه در مراکز نیکوکاری، بخش دارخوین یک پایگاه و بخش دارخوین یک پایگاه است
مدیر کمیته امداد امام خمینی شادگان از دایر شدن 155 پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه‌ها همزمان با آغاز سال تحصیلی در این شهرستان خبر داد.

جلیل علیزاده امروز اظهار کرد: جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها شامل 10 پایگاه ثابت، دو پایگاه سیار، 10 مسجد، 120 مدرسه، 10 پایگاه بسیج و یک پایگاه در مراکز نیکوکاری، بخش دارخوین یک پایگاه و بخش دارخوین یک پایگاه است.

وی افزود: هزینه‌های خانواده و تحصیل دانش‌آموزان بسیار بالا است و مددجویان کمیته امداد نمی‌توانند از طریق مستمری که دریافت می‌کنند آنها را تامین کنند، لذا برپایی جشن عاطفه‌ها کمکی در این زمینه خواهد بود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شادگان تصریح کرد: امر خدمات‌رسانی محرومان به کمیته امداد امام خمینی واگذار و به دلیل اهمیتی که ایشان در توجه به محرومان قائل بودند، این نهاد به نام مقدس خودشان نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه ریشه فرهنگ انفاق و نیکوکاری باید در مدارس پایدار و محکم شود، با مهم بر شمردن ایجاد فضای نیکوکاری و انفاق در جامعه تصریح کرد: دانش آموزان امروز آینده‌سازان جامعه اسلامی بوده و به فکر همنوعان خود هستند.

علیزاده در پایان گفت: از آنجایی که یکی از مهمترین اهداف جشن عاطفه‌ها کمک به دانش آموزان نیازمند در آستانه بازگشایی مدارس است و قشر دانش آموز نیز مشارکت فعالی در این جشن دارند امسال علاوه بر مراسم جشن عاطفه‌ها، نواختن زنگ عاطفه‌ها در مدارس استان نیز از برنامه‌های امسال این نهاد جهت کمک به قشر دانش‌آموز نیازمند خواهد بود.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شادگان
:
:
:
آخرین اخبار