تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۱۰۱۱۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با افتتاح ستاد مردمی استقبال از زائران اربعین طریق‌الحسین صورت می‌گیرد؛
برپایی 40 موکب عزاداری در مسیر زوار اربعین در اهواز
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به افتتاح ستاد مرکزی مردمی استقبال از زائران اربعین حسینی طریق الحسین (اهواز ـ چزابه) در عین دو اهواز، از برپایی 40 موکب عزاداری در این مسیر خبر داد
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به افتتاح ستاد مرکزی مردمی استقبال از زائران اربعین حسینی طریق الحسین (اهواز ـ چزابه) در عین دو اهواز، از برپایی 40 موکب عزاداری در این مسیر خبر داد.

آیت‌الله محسن حیدری صبح امروز در آئین افتتاح ستاد مرکزی مردمی استقبال از زائران اربعین حسینی طریق الحسین (اهواز ـ چزابه) در عین دو اهواز که با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان، رئیس سازمان حج و زیارت خوزستان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد، با تجلیل از مردم ولایی عین دو اهواز اظهار کرد: مردم این منطقه اعم از پیر و جوان همواره همگام با ولایت گام برداشته و این منطقه از لحاظ شعر، ادب و فرهنگ مثال‌زدنی است.

امام جمعه موقت اهواز، افتتاح ستاد مرکزی مردمی استقبال از زائران اربعین حسینی طریق الحسین در عین دو اهواز را مثبت ارزیابی کرد و افزود: برپایی 40 موکب عزاداری در این مسیر زوار اربعین از ویژگی بارز و منحصربه‌فرد راه‌اندازی این ستاد مردمی است.

*تهیه مستند مراسم اربعین در اکثر شهرهای استان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان نیز در ادامه این جلسه، از تشکیل قرارگاه رسانه‌ای صدا و سیمای مرکز خوزستان ویژه اربعین در مسیر اهواز ـ چزابه خبر داد و گفت: صدا و سیمای مرکز خوزستان این آمادگی را دارد که مراسم عزاداری‌های اکثر شهرهای استان را به صورت مستند تهیه و برای مخاطبان شبکه استانی پخش کند.

مسلم رحیمی در پایان اظهار امیدواری کرد: امسال بتوانیم همچون گذشته به بهترین شکل شور و شعور مردمی در اربعین حسینی را به تصویر بکشیم و در راستای ترویج شعائر اسلامی گام ارزنده‌ای برداریم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار