تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۱۰۱۱۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان خوزستان خبر داد:
کمک 42میلیارد ریالی حامیان به ایتام خوزستانی
سرانه دریافتی هر یتیم خوزستانی به صورت متوسط 700 هزار ریال و سرانه پرداختی به ایتام نیز 218 هزار ریال است
خوزنیوز: معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان خوزستان از کمک 42میلیارد ریالی حامیان خوزستانی به ایتام زیرپوشش این نهاد در ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ فرهاد قنواتی  اظهار کرد: در حال حاضر12 هزار یتیم زیرپوشش کمیته امداد استان خوزستان هستند.

وی با اشاره به همکاری38 هزار و 521  حامی با کمیته امداد استان خوزستان بیان کرد: طبق برآورد صورت گرفته هر یتیم خوزستانی از حمایت 3 حامی برخوردار است.

قنواتی با اشاره به اینکه این میزان کمک شامل مساعدت‌های نقدی و غیرنقدی حامیان است، اضافه کرد: مبلغ اعلام شده در مقایسه با سال قبل از آن  5درصد رشد داشت.

وی همچنین گزارشی از وضعیت اجرای طرح محسنین در استان ارائه کرد و گفت: در حال حاضر 1356حامی کفالت 1879 فرزند غیریتیم را در قالب طرح محسنین عهده‌دار هستند.

قنواتی با اشاره به اینکه به منظور بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت خیرین و حامیان در طرح محسنین طی سال جاری نسبت به آماده‌سازی شناسنامه10 هزار فرزند غیریتیم برای جذب حامی اقدام شده است، بیان کرد: تعدادی از این شناسنامه‌ها به مرکز و تعدادی نیز در مرکز استان و شهرستان‌ها ارائه و نسبت به جذب حامی اقدام می‌شود.

وی با اشاره به سرانه دریافتی ایتام به صورت ماهانه اظهار داشت: سرانه دریافتی هر یتیم خوزستانی به صورت متوسط 700 هزار ریال و سرانه پرداختی به ایتام نیز 218 هزار ریال است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان خوزستان همچنین آماری از بومی و غیربومی بودن حامیان نیز ارائه کرد و گفت: از 38هزار و 521 حامی همکار با کمیته امداد استان خوزستان 87درصد بومی و 13 درصد آنها غیربومی می باشند.
:
:
:
آخرین اخبار