تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۱۰۱۱۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ویسی: بی تجربگی کردیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازیکنان‌مان با تمام وجود کار کردند اما بی‌تجربه بودیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازیکنان‌مان با تمام وجود کار کردند اما بی‌تجربه بودیم.

عبدالله ویسی پس از تساوی تیمش مقابل صبای قم، اظهارکرد: قاعدتا بعد از تعطیلات، تیم ها به دنبال امتیاز گرفتن هستند. ما تمام تلاشمان را کردیم و بازیکنان‌مان با تمام وجود کار کردند، ولی متاسفانه در دقیقه 90 گل تساوی را دریافت و بی‌تجربگی کردیم.

ویسی: بی تجربگی کردیم

وی در پاسخ به صحبت علی دایی مبنی بر این که برد حق تیمش بوده است، گفت: ما وقتی نیمه اول پیش افتادیم، مطمئنا در نیمه دوم از ضد حملات‌مان می‌بایست استفاده می‌کردیم. روی ضد حملات نیز می‌توانستیم خوب عمل کنیم. نظر دایی قابل احترام است، اما او باید مثبت صحبت کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اضافه کرد: همان‌طور که تیم‌ها به خاطر تعطیلات سرحال نیستند، داورها هم این‌گونه هستند. اگر اسم من هم دایی بود، شرایط جور دیگری رقم می‌خورد، خطاهای زیادی را در بازی اشتباه می‌گرفتند. داورها نباید تحت تاثیر اسم‌ها قرار بگیرند ولی امیدوارم در آینده بهتر کار کنند.

وی درخصوص تعویض جانفزا که منجر به دفاعی شدن تیم‌شان شد، بیان کرد: به هر حال این یک سیستم است و تعویض‌ها یک بحث تاکتیکی هستند و این فقط به مربی ربط دارد.

ویسی درخصوص نقطه قوت صبا و استفاده از ضربات ایستگاهی‌شان، گفت: ما هم می‌توانستیم به آن‌ها روی این نقطه قوت، ضربه بزنیم و هم می‌توانستیم ضربه بخوریم، ولی باید درباره خطاها بگویم که 50 درصد از این خطاها واقعا خطا نبود و به ضرر ما هم بود. در ضربات ایستگاهی هم ما تا آن‌جا که توانستیم خوب کار کردیم و گلی که خوردیم به دیوار دفاعی برخورد کرد و متاسفانه گل شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار