تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۱۰۱۲۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست اداره ورزش و جوانان شادگان خبر داد:
برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شادگان
همایش پیاده‌روی خانوادگی به‌ مناسبت هفته دفاع مقدس در روز جمعه سوم مهرماه سال جاری از ساعت هفت از بنیاد شهید شهرستان آغاز و به سوی پارک شهدای گمنام باز حرکت خواهند کرد
سرپرست اداره ورزش و جوانان شادگان گفت: به‌ مناسبت هفته دفاع‌مقدس همایش پیاده‌روی خانوادگی در این شهرستان برگزار می‌شود.

خلیل آمله امروز اظهار کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی به‌ مناسبت هفته دفاع مقدس در روز جمعه سوم مهرماه سال جاری از ساعت هفت از بنیاد شهید شهرستان آغاز و به سوی پارک شهدای گمنام باز حرکت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: همایش پیاده‌روی به‌ مناسبت هفته دفاع مقدس در شادگان به‌ صورت ویژه برگزار و جوایز ویژه‌ای به شرکت کنندگان و به خصوص نوجوانان و کودکان حاضر در همایش اهدا خواهد شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شادگان، هدف از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به‌ مناسبت هفته دفاع مقدس را بالا بردن شور و نشاط و ترویج ورزش همگانی در بین خانواده‌های بسیجیان و عموم مردم دانست و تصریح کرد: علت اصلی برگزاری اینگونه همایش‌ها، زنده نگه داشتن یاد و خاطرات شهدای دفاع مقدس است.

وی با تاکید بر لزوم هماهنگی در تبلیغ این همایش اضافه کرد: این همایش بستری عمومی برای کار و نمود عینی اهتمام ادارات شهرستان برای کار مضاعف در ارتقای سلامت مردم به شمار می‌رود.

آمله در پایان با اشاره به اینکه همایش پیاده‌روی خانوادگی یکی از برنامه‌هایی‌ست که باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه می‌شود، گفت: در برنامه‌های گذشته شاهد استقبال خوب مردم شادگان از این نوع همایش‌ها بودیم پس لازم است با همکاری همه دستگاه‌های مربوطه همه نقاط ضعف این همایش که در سال‌های گذشته مشهود بوده، برطرف شود.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شادگان
:
:
:
آخرین اخبار