تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۱۰۱۲۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد 0 – ذوب 3؛ فولاد بدون تماشاگر هم باخت
دیدار تیم های فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان با نتیجه سه بر صفر به سود تیم مهمان خاتمه پیدا کرد
هفته ششم لیگ برتر – استادیوم غدیر اهواز
سه شنبه 24 شهریور 94 – ساعت 18:45
فولاد خوزستان 0 – ذوب آهن اصفهان 3
گل: هادی محمدی (28) مهرداد قنبری (37 و 72)
داور: رضا کرمانشاهی
کمک داوران: فرزاد بهرامی و محمد راهی
اخطار: لئونارد مساریچ، ماتیاس چاگو، اسماعیل شریفات (فولاد) اکبر صادقی (ذوب آهن)
تماشاگر: بدون تماشاگر

فولاد خوزستان: علیرضا سلیمی، امیدخالدی (62- حسین مالکی)، لئونارد مساریچ، محمد اهل شاخه، مهرداد جماعتی، مهدی بدرلو، ماتیاس چاگو، حسین ابراهیمی، اسماعیل شریفات، ساسان انصاری (72- امیرحسین فشنگچی) و مهدی دغاغله (46- هادی حبیبی نژاد).
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

ذوب آهن اصفهان: محمدرشید مظاهری، علی حمام، هادی محمدی، محمد نژادمهدی، مهداد قنبری، دانیال اسماعیلی فر (75- محمدرضا حسینی)، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، اکبر صادقی، مهدی رجب زاده (79- محمدرضا عباسی) و کاوه رضایی (25- مرتضی تبریزی).
سرمربی: یحیی گل محمدی

خلاصه بازی
دیدار تیم های فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان با نتیجه سه بر صفر به سود تیم مهمان خاتمه پیدا کرد.

بیست دقیقه ابتدایی نیمه اول با دو شوت از کاوه رضایی و اسماعیل شریفات برای دو تیم سپری شد اما این ضربات راهی به چارچوب دروازه ها پیدا نکرد. یحیی گل محمدی که تیمش را با چند تغییر نسبت به بازی مقابل استقلال اهواز به مصاف فولاد فرستاده بود، روی نفوذ مدافعان کناری ذوب آهن از جناحین خط دفاعی فولاد و ارسال های متوالی به محوطه جریمه تیم میزبان برنامه داشت و دو بار هم روی همین نفوذها به گل رسید. در نوبت اول نفوذ علی حمام از سمت چپ فولاد منجر به ضربه آزاد شد که همین توپ گل اول ذوب را به دنبال داشت و در نوبت دوم هم نفوذ مهرداد قنبری از سمت راست فولاد، ارسال منجر به گل دوم را برای این تیم اصفهانی به ارمغان آورد تا نیمه اول با نتیجه دو بر صفر به سود ذوب آهن خاتمه پیدا کند.

فولاد نیمه دوم را با یک تعویض و جسورتر از نیمه نخست آغاز کرد. ابتدا ضربه هادی حبیبی نژاد بازیکن تازه نفس فولاد پس از برخورد به بالای تیر افقی راهی کرنر شد و پس از آن ضربه پای چپ حسین ابراهیمی با واکنش مظاهری به کرنر رفت. پس از فروکش کردن فشار اولیه تیم فولاد، بازیکنان ذوب آهن بار دیگر به دروازه میزبان فشار آوردند. ابتدا خروج خوب علیرضا سلیمی یک فرصت گل را از مهدی رجب زاده گرفت اما پس از آن مهرداد قنبری با یک ضربه پای چپ محکم سومین گل ذوب آهن را وارد دروازه تیم بدون برنامه فولاد خوزستان کرد تا شکست میزبان سنگین تر شود.

فولاد 0 – ذوب 3؛ فولاد بدون تماشاگر هم باخت

شرح گل ها:

0-1 (ذوب آهن): ارسال مهدی رجب زاده از یک ضربه شروع مجدد پس از دفع ناقص مدافعان فولاد با ضربه سر هادی محمدی به گوشه بالای سمت چپ دروازه فولاد رفت و در میان بهت بازیکنان میزبان از خط دروازه این تیم عبور کرد.

0-2 (ذوب آهن): احسان پهلوان توپ را در منطقه راست خط دفاعی فولاد خوزستان به مهرداد قنبری رساند که ارسال این بازیکن پس از برخورد به بدن امید خالدی به درون دروازه فولاد غلطید و گل دوم ذوب آهن رقم خورد.

0-3 (ذوب آهن): مهرداد قنبری مدافع چپ پیش تاخته ذوب آهن با ضربه پای چپ محکم دروازه فولاد خوزستان را برای سومین بار فرو ریخت تا شکست فولاد سنگین تر شود.

در حاشیه:
* دیدار دو تیم بدلیل محرومیت تماشاگران فولاد خوزستان در استادیوم خالی غدیر اهواز برگزار شد.

* محمد اهل شاخه که در بازی جام حذفی در ترکیب اصلی فولاد خوزستان قرار گرفته بود، امروز برای اولین بار در لیگ برتر به میدان رفت و جانشین بهمن کامل مصدوم شد.

* مهرداد جماعتی برای اولین بار در فصل جاری لیگ برتر در ترکیب اصلی فولاد خوزستان بازی کرد. جماعتی در بازی مقابل پرسپولیس بعنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود.

* کاوه رضایی بازیکن اسبق فولاد که در ترکیب ذوب آهن حضور داشت، در دقیقه 25 بدلیل مصدومیت ناشی از خطای لئونارد مساریچ از زمین خارج شد تا اولین تعویض گل محمدی اجباری باشد.

* محمدرشید مظاهری و کاوه رضایی از ذوب آهن سابقه بازی در فولاد را داشتند. اکبر ایمانی بازیکن سابق ذوب آهن هم روی نیمکت فولاد نشسته بود.

* خبرنگاران، عکاسان و تعدادی از مسئولان محلی به همراه مأموران نیروی انتظامی از جمله حاضران در ورزشگاه بودند.

* بازیکنان فولاد خوزستان در اواخر مسابقه با افت بدنی روبرو شدند که شاید نتیجه تمرینات کم تعداد این تیم در طول هر هفته است.

* با وجودی که برخی ها سعی داشتند باخت های قبلی فولاد را به تماشاگران خونگرم خوزستانی و فشار آن ها روی تیم فولاد ربط دهند، این تیم بدون تماشاگرانش بدترین شکست فصل جاری را متحمل شد.

مرجع /خوزستان اسپورت
:
:
:
آخرین اخبار