تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۱۰۱۲۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه شوشتر مطرح کرد:
تقدیر از متصدیان فعال نماز در شوشتر
اگر متصدیان نماز بتوانند کار چشمگیری در رابطه با جذب افراد به نماز در مدارس، دانشگاه‌ها و... انجام دهند باید آنها را به ستاد اقامه نماز معرفی کرد تا تقدیر شوند
امام جمعه شوشتر گفت: اگر متصدیان نماز بتوانند کار چشمگیری در رابطه با جذب افراد به نماز در مدارس، دانشگاه‌ها و... انجام دهند باید آنها را به ستاد اقامه نماز معرفی کرد تا تقدیر شوند.

به همت و تلاش ستاد برگزاری اقامه نماز شهرستان شوشتر، شب گذشته همایش نماز معراج مؤمن با حضور جمعی از مسئولان محلی و استانی، علما و طلاب، متصدیان امور نماز در مدارس و دانشگاه‌ها در تالار سلامت شوشتر برگزار شد.


در این همایش حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی امام جمعه شوشتر ضمن تقدیر و تشکر از همه کسانی که برای احیای نماز تلاش می‌کنند اظهار کرد: هدف از برپایی این همایش دعوت اقشار کیفی یا همان متصدیان نماز است، چرا که باید راه‌های عمق بخشیدن و تعمیق نماز را شناخت تا بتوان افراد را به جذب بیشتر نماز فرا خواند.

وی افزود: در این همایش سعی بر این است تا افراد تأثیرگذار با شیوه‌های تبلیغی ترویج نماز آشنا شوند و دیگران را به سمت این فریضه مهم جذب کنند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: اگر متصدیان نماز بتوانند کار چشمگیری در رابطه با جذب افراد به نماز در مدارس، دانشگاه‌ها و... انجام دهند باید آنها را به ستاد اقامه نماز معرفی کرد تا تقدیر شوند.

در این همایش در ارتباط با تأثیر نماز در زندگی و همچنین مسئله ازدواج جوانان سخنانی مطرح شد و پس از رونمایی از لوح زرین نماز توسط حجت‌الاسلام سبزی مدیر حوزه علمیه شوشتر، مداحی به‌مناسبت سالروز ازدواج امیرالمؤمنین(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شوشتر
:
:
:
آخرین اخبار