تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۲۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایش‌نامه‌های جشنواره تئاتر خوزستان کتاب می‌شوند
نمایشنامه‌های 14 نمایش حاضر در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در قالب کتابی 2 جلدی ارایه می‌شوند
نمایشنامه‌های 14 نمایش حاضر در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در قالب کتابی 2 جلدی ارایه می‌شوند.

این 14 نمایشنامه در دو جلد کتاب و با نام نویسنده‌های آنها که از نویسنده‌های بومی استان خوزستان هستند چاپ شده‌اند و در آیین پایانی جشنواره در اختیار هنرمندان و علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.

نمایشنامه "قصه شبنمی که چشم می‌بست و آغوش می‌گشود" به نویسندگی امیر کوهستانی از بندر امام خمینی (ره)، نمایشنامه "تغییر می‌کند" به نویسندگی سعید آلبوعبادی از ماهشهر، نمایشنامه "پدرانه" به نویسندگی طیبه نیک‌آزاد و علی حیدری از آبادان، نمایشنامه "زال" به نویسندگی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایشنامه "نقل دردخوانی آن سه سال" به نویسندگی اباذر محمدحسنی از بهبهان، نمایشنامه "آییس" به نویسندگی ندا اعتمادی‌کیا از آبادان و نمایشنامه "کافی شاپ جنگ" به نویسندگی وحید کیارسی از شوشتر  در این کتاب چاپ می‌شوند.

همچنین نمایشنامه "طنطال" به نویسندگی حسین ذوالفقاری از خرمشهر، نمایشنامه "حدیه طولد مادر؛ جشن تولدی که خراب شد" به نویسندگی حسین کیانی از اهواز، نمایشنامه "روی خط سیاه" به نویسندگی خسرو امیری از اهواز، نمایشنامه "شهرک روسیه" به نویسندگی فرجاد ساکی از اهواز، نمایشنامه "وسنی‌نامه" به نویسندگی هاجرالسادات تقوی‌راد از رامهرمز، نمایشنامه "زلف خسرو" به نویسندگی حجت‌الله تجلی از بهبهان و نمایش‌نامه "شط شور" به نویسندگی عبدالرضا سواعدی از سوسنگرد متون دیگر این دو جلد کتاب هستند.

چاپ نمایش‌نامه‌های جشنواره تئاتر استان خوزستان برای نخستین بار در دوره‌های برگزاری این جشنواره انجام می‌شود و چاپ و نشر آن به همت انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان انجام شده است.

بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان خوزستان از ۲۱ تا ۲۶ شهریور ۹۴ به دبیری محمد مالی در هشت شهر اهواز، بهبهان، ماهشهر، شوشتر، اندیمشک، دشت آزادگان، آبادان و خرمشهر برگزار می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار