تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۱۰۱۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کعبی در موافقت با ‌استیضاح وزیر اقتصاد:
وزیر اقتصاد باید استعفا می‌داد یا عزل می‌شد
مردم محروم کشور امروز برای اخذ وام ۲میلیون تومانی باید از ۷ خوان رستم عبور کند لذا چگونه ممکن است که بدون توصیه و مماشات دولتمردان فساد بانکی اخیر رخ داده باشد / اگر چنین اختلاسی در یک کشور توسعه یافته اتفاق می‌افتاد، وزیر استعفا داده و یا عزل می‌شد؛ این فاجعه به اعتماد عمومی خدشه وارد کرده و برخی از مردم فکر می‌کنند که از در و دیوار تخلف می‌بارد
عبدالله کعبی نماینده مردم آبادانیکی از طراحان طرح استیضاح وزیر اقتصاد گفت: اگر چنین اختلاسی در یک کشور توسعه یافته اتفاق می‌افتاد، وزیر استعفا داده و یا عزل می‌شد.

به گزارش فارس، ‌عبدالله کعبی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و یکی از طراحان طرح استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی در ادامه جلسه علنی بررسی دیدگاه وزیر اقتصاد طی سخنانی گفت: در ساختار نظام جمهوری اسلامی مجلس به اعتقاد امام راحل در رأس امور قرار دارد و قانون اساسی نیز ساز و کارهایی را از جمله استیضاح را برای مجلس تعیین کرده است.

وی افزود: در مواردی وقتی استیضاح وزیری در مجلس شکل می‌گیرد، فشارهای بیرونی و درونی برای بازپس گیری امضاها نیز شکل می‌گیرند ‌اما نمایندگان نباید با تهدید امضای خود را پس بگیرند.

نماینده مردم آبادان در مجلس تصریح کرد: استیضاح روشن‌شدن و توضیح یک وزیر درباره عملکرد خود و وزارتخانه تحت امرش است.

کعبی ادامه داد: مردم محروم کشور امروز برای اخذ وام ۲میلیون تومانی باید از ۷ خوان رستم عبور کند لذا چگونه ممکن است که بدون توصیه و مماشات دولتمردان فساد بانکی اخیر رخ داده باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر چنین اختلاسی در یک کشور توسعه یافته اتفاق می‌افتاد، وزیر استعفا داده و یا عزل می‌شد؛ این فاجعه به اعتماد عمومی خدشه وارد کرده و برخی از مردم فکر می‌کنند که از در و دیوار تخلف می‌بارد.
:
:
:
آخرین اخبار