تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۱۰۱۳۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان خبر داد:
ثبت‌نام 29 هزار دانش‌آموز در مدارس شادگان
در سال تحصیلی آتی در دوره‌های ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم بیش از 29 هزار دانش آموز در 297 کلاس درسی این خطه حاضر خواهند شد
رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان از ثبت‌نام بیش از 29 هزار دانش‌آموز در این شهرستان خبر داد و گفت: دانش‌آموزان شادگانی در 297 کلاس درسی در سال جدید تحصیل خواهند کرد.

حبیب حاجی‌زاده صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به عملکرد و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش در سال تحصیلی 94 ـ 93 در شهرستان شادگان اظهار کرد: اقداماتی که در سال تحصیلی جدید در پروژه مهر این شهرستان صورت گرفته، شامل ساماندهی نیروی انسانی، تعمیر و تجهیز مدارس و سیاست‌های کلی در حوزه آموزش و پرورش دانش‌آموزان است.

وی افزود: در سال تحصیلی آتی در دوره‌های ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم بیش از 29 هزار دانش آموز در 297 کلاس درسی این خطه حاضر خواهند شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شادگان با بیان اینکه در آموزش‌ و پرورش مسئولیت پرسنل و به‌ویژه معلمان را بسیار بالا می‌دانیم، گفت: معتقد هستیم که پیشرفت و توسعه هر جامعه و کشور مبنا و پایه آن در آموزش‌ و پرورش شکل می‌گیرد.

وی بیان کرد: آموزش‌ و پرورش را به عنوان یک نهاد مصرفی نمی‌دانیم، سرمایه‌گذاری در آموزش‌ و پرورش مصرف نیست بلکه ثروت است که می‌تواند آینده هر کشور را تأمین کند.

حاجی‌زاده در پایان بیان کرد: باورهای دینی و قلبی و تمام آنچه که می‌تواند اخلاق یک جامعه را به سمت اخلاق اسلامی پیش ببرد در آموزش و پرورش شکل می‌گیرد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شادگان
:
:
:
آخرین اخبار