تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۰۱۳۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس کمیته امداد آبادان خبر داد:
استقرار 235 پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه‌ها در آبادان
جشن عاطفه‌ها امسال همگام با سراسر کشور در دو مرحله برگزار خواهد شد که در مرحله نخست در دو روز 26 و 27 شهریورماه به ترتیب در میادین اصلی و مساجد فعال شهرستان آبادان و در مصلای نماز جمعه برگزار خواهد شد
رئیس کمیته امداد امام‌ خمینی آبادان گفت: تعداد 60 پایگاه ثابت و پنج پایگاه سیار در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها و در مرحله دوم نیز تعداد 170 پایگاه فعال در مدارس شهرستان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی هستند.

مسعود رحیمی امروز از برگزاری جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها امسال همگام با سراسر کشور در دو مرحله برگزار خواهد شد که در مرحله نخست در دو روز 26 و 27 شهریورماه به ترتیب در میادین اصلی و مساجد فعال شهرستان آبادان و در مصلای نماز جمعه برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین مرحله دوم این جشن در روز هشتم مهرماه همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان برگزار می‌شود که در ابتدای مراسم زنگ عاطفه‌ها توسط دانش‌آموزان به صدا درخواهد آمد.

رحیمی با بیان اینکه این مراسم در قالب پایگاه‌های ثابت و سیار اجرا خواهد شد، ادامه داد: تعداد پایگاه‌های ثابت در شهرستان آبادان 60 و پایگاه‌های سیار پنج پایگاه است و در مرحله دوم نیز تعداد 170 پایگاه فعال در مدارس شهرستان آما

ده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی همشهریان مهربان آبادانی خواهند بود.
مرجع / فـارس
برچسب ها: آبادان ، جشن عاطفه ها
:
:
:
آخرین اخبار