تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۱۰۱۳۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درهای حرم امامین عسکریین در شادگان رونمایی می‌شود
بر اساس برنامه ریزی انجام شده هفتم و هشتم مهرماه، همزمان با دهه ولایت و امامت درهای حرم امامین عسکریین (ع) در شادگان رونمایی می شود
معاون فرماندار شادگان گفت: محل استقرار و رونمایی از درب های حرم امامین عسکریین (ع) در مسجد امام خمینی(ره) شهر شادگان خواهد بود.

نعمت الله آلبوغبیش چهارشنبه در نشستی که در فرمانداری شادگان تشکیل شد افزود: ستاد استقبال و رونمایی از درهای حرم امام هادی(ع) و امام حسن عسکری (ع) در شهرستان شادگان انجام می شود.

وی گفت: مردم این شهرستان برای استقبال از درهای حرم امامین عسکریین (ع)آماده می شوند.

آلبوغبیش افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده هفتم و هشتم مهرماه، همزمان با دهه ولایت و امامت درهای حرم امامین عسکریین (ع) در شادگان رونمایی می شود و در این روزها عموم مردم شادگان می توانند از درهای حرم بازدید کنند.

معاون فرماندار شادگان همچنین بر اهمیت برنامه ریزی دقیق برای استقبال از درهای حرم امامین عسکریین (ع) در شهرستان تاکید کرد و افزود: مسئولان اداره ها و دستگاههای اجرایی عضو ستادبرگزاری استقبال از درهای حرم امامین عسکریین علیهم السلام هستند و لازم است که حداکثر همکاری را داشته باشند.

ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان از نیمه دوم سال1392 پروژه ساخت شش در حرم امامین عسکریین (ع) در سامرا شروع کرد.

هزینه ساخت هریک از این درها دو میلیارد و 500ریال داشته است.

این درها با همراهی هنرمندانی از استان اصفهان و خوزستان در حسینیه عاشقان ثارالله اهواز ساخته شده و تاکنون مسوولان و قشرهای مختلف مردم استان برای آشنایی با روند ساخت این درها از حسینیه ثارالله بازدید کرده اند.

طبق برنامه قرار است به زودی درهای حرم امامین عسکریین (ع) پس از عبور از چند شهر خوزستان از طریق مرز شلمچه به شهر سامرا انتقال یابد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار