تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۱۰۱۴۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:
دو هزار روستای کشور بهسازی می شود
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از بهسازی دو هزار روستای کشور خبر داد وگفت: در این روستاها طرح هادی به صورت نیمه تمام باقی مانده است
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از بهسازی دو هزار روستای کشور خبر داد وگفت: در این روستاها طرح هادی به صورت نیمه تمام باقی مانده است.

علیرضا تابش روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از روستاهای شهرستان خرمشهر گفت: از این تعداد روستا عملیات بهسازی یکهزار روستا به زودی آغاز خواهد شد.

وی اعتبار تخصیص یافته برای بهسازی روستاها را 13 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: اتمام طرح های نیمه تمام در روستاهای مذکور در اولویت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

وی کل روستاهای بالای 20 خانوار کشور را 35 هزار روستا عنوان کردو گفت: از این تعداد در 14 هزار روستا طرح هادی اجرا شده است.

تابش تهیه طرح هادی برای روستاهای سراسر کشور را در سطح 94 درصد خواند و گفت: پیش بینی می شود امسال تهیه طرح هادی به 100 درصد برسد.

وی در بخش دیگر به انعقاد تفاهم نامه با سازمان منطقه آزاد اروند، ستاد اجرایی برکت و بنیاد مسکن خبر داد و گفت: در این تفاهم نامه اعتبارات قابل توجهی به صورت مشارکتی برای بهسازی روستاهای آبادان و خرمشهر تخصیص داده شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ادامه گفت:امیدواریم با توجه به اعتبارات تخصیص یافته روستاهای آبادان و خرمشهر به صورت 100 درصد به خصوص اماکن عمومی روستاها از جمله مدارس، مساجد و درمانگاه‌ها امسال بهسازی شوند.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ضمن ادای احترام نسبت به شهدای هشت سال دفاع مقدس در شلمچه از وضعیت مقاوم سازی شهرک اول، روستاهای مقامسیه، حنسیه و معاف دیدن کرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار