تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۱۰۱۴۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جابجایی مسافردر فرودگاه آبادان 60 درصد آفزایش یافت
همکاری و تعامل شرکت های هواپیمایی در سال جاری منجر به افزایش 60 درصدی پروازها و جابجایی مسافرین در این فرودگاه نسبت به سال گذشته شد
مدیر فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان گفت: همکاری و تعامل شرکت های هواپیمایی در سال جاری منجر به افزایش 60 درصدی پروازها و جابجایی مسافرین در این فرودگاه نسبت به سال گذشته شد.

محمدرضا رضایی افزود: همکاری و تعامل شرکت های هواپیمایی افزایش 60درصدی پروازها در فرودگاه بین المللی آبادان را به همراه داشته است اما کمبود فضا و امکانات در پروازهای همزمان شرکت های هواپیمایی، مسافران و کارکنان فرودگاه را با مشکل مواجه می کند.

وی اظهار داشت: در این خصوص مذاکراتی با سازمان هواپیمایی کشوری صورت گرفته و تحقق و عملیاتی شدن فاز دوم این فرودگاه ، افزایش پرواز و در نتیجه افزایش مسافر و گردشگر را به دنبال خواهد داشت.

مدیر فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان گفت: بهسازی سالن پروازهای خارجی ، سالن پروازهای خروجی داخلی با همکاری و مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت فرودگاههای کشور انجام شده است و در خصوص بهسازی ، تجهیز و تغییر مبلمان سالن ترمینال ورودی و سالن استقبال از سوی سازمان منطقه آزاد اروند پیگیر می باشیم.

رضایی با تاکید بر نظارت بر نحوه فروش بلیت در آژانس ها و دفاتر خدمات هوایی آبادان اظهار داشت: حقوق مردم در قیمت گذاری نرخ بلیت های چارتری باید رعایت شود.

وی گفت: اگر به رضایت مسافر و کیفیت خدمات و ایمنی پرواز می اندیشیم، آزادسازی نرخ ها گام بلندی در دستیابی به اهداف و ارتقای خدمات است.

رضایی خاطرنشان کرد: آزاد سازی قیمت بلیت به معنی عدم نظارت و عدم کنترل مصادیق فروش بلیت نیست و در این مبحث تعامل دو جانبه شرکت های هواپیمایی و مسافر را می طلبد.

مدیر فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان افزود: با توجه به نشست مشترک انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی استان خوزستان از نیمه شهریور ماه فروش بلیت های چارتری در چارچوب نرخ مصوب بلیت در سطح شهرهای آبادان و خرمشهر اجرا شد.

رضایی با تاکید بر اینکه رمز بقای سازمان ها رضایتمندی مشتری است گفت: ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات، تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه مسافرین در مبادی ورودی و خروجی پروازها، تهیه چارت ها و دستور العمل هایی در زمینه بررسی عملکرد و سنجش کیفیت و رویه اجرای امور بسیار مهم است.

وی ضمن توجه به ضرورت رعایت حقوق شهروندی ، امنیت را علاوه بر امنیت فیزیکی و حراستی دانست و تصریح کرد: رفع دغدغه مردم، ایجاد آرامش روحی، و تامین رفاه مردم را از عناصر اصلی امنیت می باشد.
رضایی با بیان اینکه رضایت مندی مشتری اصلی ترین ماموریت سازمان هواپیمایی می باشد گفت: بدون رضایت مندی مشتری ، ماموریت سازمان تعریف نمی شود.

وی در ادامه افزود: رویکرد آژانس ها و دفاتر خدمات هوایی به سمت تورهای خارج از کشور می باشد درحالی که باید علاوه بر انگیزه های مادی ، منافع ملی مدنظر قرار گیرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار