تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۱۰۱۴۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد استان خوزستان خبر داد :
پرداخت 1100 وام مشاغل خانگی و خود اشتغالی به مددجویان خوزستان
طی 5 ماه ابتدای سال جاری یک هزار و 100 فقره وام مشاغل خانگی و خود اشتغالی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است
خوزنیوز:  معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد استان خوزستان اظهار داشت: یکی از اولویت های اصلی این نهاد در راستای کمک به نیازمندان، توانمندسازی و خودکفایی مددجویان در زمینه کار و اشتغالزایی است.

به گزارش خوزنیوز؛ ناجی عبیاوی بیان کرد: طی 5 ماه ابتدای سال جاری یک هزار و 100 فقره وام مشاغل خانگی و خود اشتغالی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: اجراي طرح‌هاي خوداشتغالي و ايجاد فرصت‌هاي شغلي مناسب براي خانواده‌هاي نيازمند، با اتخاذ سياست‌هاي مؤثر و كارآمد، در رأس اهداف و برنامه‌هاي كميته امداد قرار دارد و ارمغان آن تأمين عزت و كرامت خانواده‌ها و نيل به استقلال اقتصادي است.

عبیاوی افزود: در همین راستا طی 5 ماه ابتدای سال جاری یک هزار و  100 فقره وام مشاغل خانگی و خود اشتغالی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است که از این تعداد 365 وام  مورد مشاغل خانگی با اعتبار 17 میلیارد ریال و 735 مورد وام خوداشتغالی و کارآفرینی  با اعتبار 102 میلیارد ریال از منابع امدادی و بانکی هزینه شده است.

عبیاوی برگزاري كلاس‌هاي آموزشي و معرفي افراد واجد شرايط به مراكز آموزش فني و حرفه‌اي ، ارائه مشاوره های شغلی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، نظارت مستمر بر حسن اجرای طرح های اشتغال، ارائه آموزشهاي تكميلي در حين اجراي طرحهاي اشتغال و بازاريابي و فروش توليدات طرحهاي خودكفايي با قيمت مناسب را از دیگر برنامه های حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خوزستان برای مددجویان برشمرد.
:
:
:
آخرین اخبار