تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۱۰۱۵۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر جهادکشاورزی حمیدیه:
جای صنایع تبدیلی در کشاورزی حمیدیه خالی است
هم اکنون در زمینه تولیدات کشاورزی به حداکثر تولید رسیده‌ایم اما جای خالی صنایع تبدیلی در این شهرستانِ مستعد کشاورزی حس می‌شود
مدیر جهادکشاورزی حمیدیه بر ضرورت توسعه صنایع تبدیلی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: هم اکنون در زمینه تولیدات کشاورزی به حداکثر تولید رسیده‌ایم اما جای خالی صنایع تبدیلی در این شهرستانِ مستعد کشاورزی حس می‌شود.

سید هدایت موسوی امروز با اشاره به اینکه حمیدیه در زمینه برخی محصولات کشاورزی از جمله سبزی و صیفی یکی از قطب‌های اصلی کشاورزی است اظهار کرد: با این وجود شاهد این هستیم که به‌ دلیل تولید زیاد و عدم وجود مشتری مناسب، محصول کشاورزان روی زمین می‌ماند و فاسد می‌شود و باید برای حمایت از تولیدکنندگان، جای خالی صنایع تبدیلی پر شود.

وی با اشاره به رونق تولیدات کشاورزی در حمیدیه افزود: پس از شهرستان شدن حمیدیه، میزان باغات این شهرستان از 70 هکتار به 120 هکتار توسعه یافته که در این خصوص هم برای بهره‌وری بیشتر از تولیدات باغی این منطقه نیازمند توسعه صنایع تبدیلی هستیم.

مدیر جهادکشاورزی حمیدیه گفت: توسعه صنایع تبدیلی در حمیدیه ضمن اینکه درآمد کشاورزان را چند برابر افزایش می‌دهد باعث تضمین تولید هم خواهد شد.

موسوی در همین خصوص از متقاضیان سرمایه گذاری در بخش صنایع تبدیلی خواست تا با مراجعه به جهاد کشاورزی از تسهیلات لازم بهره مند شوند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: حمیدیه
:
:
:
آخرین اخبار