تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۰ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۱۰۱۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان:
مس را در کرمان شکست می‌دهیم
سرپرست تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان گفت: به دنبال آن هستیم که تیم بسکتبال مس کرمان را نیز در خانه حریف شکست دهیم.

محسن داوری در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: در هفته سوم مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور بازی خوبی را در مقابل تیم رویای سبز خراسان برگزار کرده تا در نهایت تیم پیروز مسابقه باشیم.
وی در همین خصوص اضافه کرد: بازی پایاپایی را از هر دو تیم شاهد بودیم و در زمان برگزاری مسابقه در سه کوارتر اول سه بار از حریف خود عقب افتادیم ولی در نهایت با تیزهوشی و البته با استفاده از تجربه بازیکنان در کوارتر چهارم موفق شدیم که نتیجه را به سود خود تغییر داده و تیم برنده این بازی باشیم.
سرپرست تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان با تقدیر از میزبانی تیم رویای سبز مشهد خاطرنشان کرد: تیم حریف نهایت مهمان نوازی را به جا آورده و تماشاگران حاضر در سالن نیز تنها به تشویق تیم خود پرداختند.
وی در ادامه از دیدار بعدی تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب مسابقات لیگ دسته اول ایران گفت و تصریح کرد: روز شنبه در کرمان با تیم صنعت مس این شهر مسابقه می‌دهیم.
داوری اضافه کرد: تیم ما از آمادگی خوبی برخوردار است و با توجه به پیروزی تیم رویای سبز خراسان بر مس کرمان در خانه حریف و پیروزی ما در مقابل تیم خراسانی، برای شکست دادن مس به کرمان می‌رویم.
تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان در هفته سوم مسابقات دسته اول کشور با نتیجه 64 بر57 میزبان خود رویای سبز خراسان را شکست داد.
نماینده آبادان در مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال کشور هم اکنون با پنج امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارد.
:
:
:
آخرین اخبار