تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۰ - ۰۱:۲۳
کد خبر: ۱۰۱۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار مسجدسلیمان پس از 20 ماه تودیع شد
محمد خانچی پس از 20 ماه حضور در شهرستان مسجدسلیمان به عنوان فرماندار با این سمت خداحافظی کرد.

به گزارش  مهر، محمد خانچی در این مراسم اظهار کرد: همان روز اول که به شهرستان مسجدسلیمان به عنوان فرماندار آمدم، برای خدمت بی منت حضور یافتم و امروز شاهد تحول ویژه ای در عمران و آبادانی شهر هستیم.
وی در ادامه با بیان پروژه ها و فعالیتهای عمرانی و تلاشهای صورت گرفته در این مدت گفت: با این روند نشان دادیم که مسجدسلیمان پتانسیل و ظرفیت خوبی برای کار و فعالیت دارد. بسیاری باور نداشتند که بعضی از پروژه های این شهر امکان اجرایی شدن داشته باشند مانند پروژه آبرسانی که با همت همه، در سال جهاد اقتصادی، توسط معاون اول رئیس جمهور به بهره برداری رسمی رسید.

خانچی همچنین از پروژه های جابه جایی مناطق آلوده به نشت نفت و گاز، جاده میان بر مسجدسلیمان – اهواز، صنایع پتروشیمی، کارخانه آلومینیوم و اتصال راه آهن مسجدسلیمان به شبکه سراسری تا پایان سال 91 نیز نام برد و از افتتاح واحد بهره برداری تل بزان در آینده نزدیک با حضور وزیر نفت و نیز آغاز عملیات اجرایی شبکه فاضلاب با حضور وزیر نیرو، خبر داد.

وی تصریح کرد: خیلیها روز اول امیدی به اجرای مصوبات سفرهای ریاست جمهوری نداشتند اما امروز مصوبات یا اجرایی شده یا به اجرا نزدیک شده اند.

خانچی که در سال 89 فرماندار نمونه استان شد، هدایای نقدی و غیر نقدی را که ادارات به رسم تقدیر از زحمات ایشان آورده بودند را به بازسازی ایوان حرم امیرالمؤمنین (ع)و بقعه هفت شهیدان و نیز زوج های جوان اهدا کرد تا به گفته خودش با دستی خالی و دلی پر از محبت مردم مسجدسلیمان این شهر را ترک کند.

قرائت حکم سرپرستی فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان به نام عبداله ایزدپناه توسط مدیرکل سیاسی استانداری خوزستان پایان بخش مراسم بود.
:
:
:
آخرین اخبار