تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۱۰۱۶۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بخش های داخلی و جراحی بیمارستان امیر المومنین اهواز به بهره برداري رسيد
وجود فضاي مناسب و كادرهاي مجرب درماني و زيرساخت هاي مناسب حمل و نقل دريايي، هوايي و ريلي مي تواند خوزستان را به عنوان استان پايلوت در بخش توريسم درماني معرفي كند
خوزنیوز: بخش های داخلی و جراحی بیمارستان امیر المومنین اهواز در آييني با حضور مدیران تعاون،کار و رفاه اجتماعی و درمان تامين اجتماعي خوزستان به بهره برداري رسيدند.

به گزارش خوزنیوز؛ هوشمند صفائی در آیین افتتاح بخش های داخلی و جراحی بیمارستان امیر المومنین اهواز، از شرايط مناسب براي سرمايه گذاري در بخش توريسم درماني در خوزستان خبر داد.

 مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: وجود فضاي مناسب و كادرهاي مجرب درماني و زيرساخت هاي مناسب حمل و نقل دريايي، هوايي و ريلي مي تواند خوزستان را به عنوان استان پايلوت در بخش توريسم درماني معرفي كند.

او از نگاه ویژه دولت به خوزستان سخن گفت و افزود: وجود 3 بيمارستان از 8 بيمارستان تامين اجتماعي كشور در استان نشان از نگاه ويژه دولت به خوزستان دارد.

بخش های داخلی و جراحی بیمارستان امیر المومنین اهواز به بهره برداري رسيد

* بيمارستان اميركبير اهواز در دهه فجر افتتاح مي شود

قايم مقام وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در خوزستان از افزايش 8 آمبولانس به مجموعه ناوگان حمل و نقل درماني خوزستان در بخش مديريت تامين اجتماعي در سال گذشته خبر داد و گفت: به دنبال افتتاح بيمارستان اميركبير اهواز در دهه فجر هستيم.

صفائی خاطر نشان کرد: درمان يكي از شاخص هاي توسعه كشور است و سياست و رويكرد دولت تدبير و اميد و وزير محترم ارتقاي بخش درمان و سلامت جامعه است و بر همين اساس طرح تحول سلامت در كشور به خوبي درحال اجرا است.

او گفت: باتوجه به جمعيت دو ميليون و 700 هزار نفري تحت پوشش تامين اجتماعي كه بيش از نيمي از جمعيت مردم خوزستان را تشكيل مي دهد ضروري است به دنبال ارايه خدمات مطلوب باشيم و باتوجه به نگاه ويژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خوزستان و با درنظرگرفتن تمام شرايطي كه در استان وجود دارد بايد به سمت توسعه مراكز درماني و بهداشتي پیش برویم.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خوزستان تاکید کرد: قطعاً برخي شهرستان ها از امكانات درماني سازمان تامين اجتماعي بهره اي ندارند اما با در نظر گرفتن تمام جوانب و توجيه فني اين مناطق، مي توانند از اين امكانات بهره مند شوند. بنابراين، نبايد به شرايط موجود دلخوش بود بلكه بايد مردم خوزستان طعم شيرين خدمت را در دولت يازدهم بچشند. بايد دسترسي همه مردم جامعه به خدمات درماني و بهداشتي بيش تر و بهتر شود.

* توسعه بخش ICU از 6 تخت  به 10 تخت

در ادامه اين آيين مدير درمان تامين اجتماعي خوزستان از افتتاح بخش های داخلي و جراحي بیمارستان امیر المومنین اهواز  با 64 تخت خبر داد و افزود: توجه و اهتمام مسوولان ارشد سازمان، نسبت به خوزستان و جذب منابع و اعتبارات مناسب، باعث شده بخش های زیادی از بیمارستان امیرالمومنین(ع) با توجه به قدمت و فرسودگی بنا، مورد مرمت و بازسازی قرار گیرد و بازسازی سایر بخش ها نیز در دستور کار است .

دكتر داریوش پناهی زاده بازسازی بخش ICU بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز را یکی دیگر از این اقدامات برشمرد و گفت: بخش ICU از 6 تخت  به 10 تخت توسعه یافته است.
:
:
:
آخرین اخبار