تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۱۰۱۷۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برنامه‌های فرهنگی شهرداری اهواز در هفته دفاع مقدس
با توجه به نقش اهواز در دفاع مقدس، با برنامه‌ریزی‌های مناسب، فضاسازی متناسب با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در سطح شهر انجام می‌شود
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهر اهواز گفت: استان خوزستان نقش بسزایی در دفاع مقدس داشته و شهر اهواز نیز پایتخت هشت سال دفاع مقدس بوده است؛ فرماندهان و سرداران ارشد جنگ، نیروهای خود را از اهواز به جبهه‌ها اعزام می‌کردند و نقش تاثیرگذار اهواز در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

امیر آهن‌جان اظهار کرد: با توجه به نقش اهواز در دفاع مقدس، با برنامه‌ریزی‌های مناسب، فضاسازی متناسب با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در سطح شهر انجام می‌شود.

معاون فرهنگی و احتماعی شهرداری اهواز گفت: فضاسازی در مناطق هفتگانه اهواز و استقرار ایستگاه‌های صلواتی و برگزاری مراسم مختلف جهت گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان از نخستین برنامه‌ها است.

آهن‌جان افزود: در این مراسم‌ها از راویان هشت سال دفاع مقدس دعوت شده تا در قالب خاطره‌گویی از حماسه‌های آن دوران، قشر جوان و نوجوان را با اتفاق‌های جنگ آشنا کنند.

وی اظهار کرد: سازمان آرامستان‌ها نیز برای هفته دفاع مقدس محل را برای روز پنج‌شنبه و مراسم غبارروبی گلزار شهدا آماده کرده و 3000 شاخه گل و گلاب جهت برگزاری این مراسم مهیا شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز ادامه داد: محل رژه نیروهای مسلح در اهواز نیز توسط شهرداری در حال آماده‌سازی است. رژه نیروهای مسلح در اهواز 31 شهریورماه همزمان با سراسر کشور انجام می‌شود. همچنین در تلاش هستیم به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس 5 تا 6 زمین چمن مصنوعی فوتسال که آماده‌سازی آنها به پایان رسیده، را افتتاح کنیم.

آهن‌جان اظهار کرد: به مناسبت این ایام ویژه‌نامه "هفته دفاع مقدس" با 10 هزار نسخه آماده‌سازی شده و توزیع خواهد شد. این ویژه نامه حاوی چکیده‌ای از اطلاعات مربوط به رویدادهای هشت سال دفاع است.
:
:
:
آخرین اخبار