تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۱۰۱۷۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتصاب جدید در دانشگاه آزاد اهواز
معاون جدید اداری و مالی و مدیر کل حراست واحد اهواز معرفی شدند
خوزنیوز: مراسم تودیع و معارفه معاون اداری و مالی و همچنین مدیر کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ در این مراسم که با حضور معاونین ، روسای دانشکده ها و برخی از مدیران این واحد دانشگاهی برگزار شده بود، شهرام لک رییس واحد اهواز با بیان اینکه مسئولیت یک وظیفه سنگین است گفت: دوران مسئولیت ، دوران سختی و رنجهاست که تحمل و رفع مشکلات و مسایل دانشجویان ، اساتید و کارکنان می تواند در باروری و ارتقای روحی نقش مهمی را داشته باشد.

وی با تصریح به اینکه دوران مسئولیت یک فرصت ناب برای کمک به جامعه است گفت : مدیران و مسئولان دانشگاهی به واسطه نوع خدمت خود که به تبع آن موجب پیشرفت و نشاط علمی و فرهنگی جامعه می شود ، ارزش و اهمیت بیشتری را دارند.

دبیر هیات امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در ادامه سخنان خود با بیان این مطلب که در طول سی و سه سال گذشته ، سکان دانشگاه آزاد اسلامی  به دست جوانان و نخبگان جامعه بوده است گفت: دانشگاه آزاد اسلامی این فرصت را در اختیار جوانان کشور قرار داد که بتوانند مسئولیت‌های بزرگ کشوری را در راستای خدمت رسانی و اعتلا طلبی انجام دهند .

وی افزود: امروز جوانان کشور همانند رزمندگان دوران 8 سال دفاع مقدس در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند و ذره ای از ارزش‌های خود عقب نشینی نکرده اند.

لک در بخش پایانی سخنان خود با توصیه به اینکه با پایان یافتن هر مسئولیتی ، یک مسئولیت دیگری شروع می شود گفت: مدیران سابق موظف به انتقال تجربه ها، دیدگاه ها و پیشنهادات خود برای رفع سریعتر و بهتر امور هستند.

به گزارش خوزنیوز؛ در پایان این مراسم ، محمد رضا شریفی به عنوان معاون اداری و مالی واحد اهواز منصوب و از خدمات جعفر ملک محمدی معاون سابق این حوزه تقدیر شد.

در این مراسم همچنین از خدمات حمزه احمدی مدیر کل سابق حراست واحد اهواز تقدیر و  وی به عنوان مدیر کل امور اداری این دانشگاه منصوب شد، بنابراین گزارش ، جعفر حسین پور نیز به عنوان مدیر کل جدید حراست واحد اهواز معرفی گردید.
:
:
:
آخرین اخبار