تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۱۰۱۸۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گسترش مراکز ثبت نام کارت ملی هوشمند در خوزستان
با توجه به تفاهم نامه های منعقده بین ادارات کل پست و ثبت احوال خوزستان و تصمیمات متخذه در راستای گسترش مراکز ثبت نام کارت ملی هوشمند در ادارات و نواحی پستی ایجاد، تجهیز و راه اندازی این مراکز در استان توسط این اداره کل آغاز شد
خوزنیوز: مدیرکل پست استان خوزستان از راه اندازی مراکز ثبت نام کارت ملی هوشمند اهواز بازدید کرد.

به گزارش خوزنیوز؛ مهران حموله مدیرکل پست استان خوزستان با همراهی شریفی فرد و گله داری معاونین مالی و اداری و امورپستی این اداره کل از مراحل اجرایی راه اندازی مراکز ثبت نام کارت ملی هوشمند در نواحی پستی فاز2 پادادشهر و پردیس اهواز بازدید کرد.

با توجه به تفاهم نامه های منعقده بین ادارات کل پست و ثبت احوال خوزستان و تصمیمات متخذه در راستای گسترش مراکز ثبت نام کارت ملی هوشمند در ادارات و نواحی پستی ایجاد، تجهیز و راه اندازی این مراکز در شهرستانهای استان خوزستان توسط این اداره کل آغاز شد.

نواحی پستی فاز2 پادادشهر و پردیس اهواز در فاز اول توسعه این مراکز قرار دارند که بیست و نهم شهریور جاری توسط حموله بازدید شدند و در هفته جاری آغاز به کار خواهند کرد.

مدیرکل پست استان خوزستان در بازدید از مراحل تجهیز این دفاتر با تصریح اهمیت خدمات رسانی مناسب در زمینه کارت ملی هوشمند، بر تسریع روند برقراری ارتباطات الکترونیکی و استقرار و راه اندازی تجهیزات تاکید کرد و خواستار پیگیری مستقیم معاونین تا فعال سازی این مراکز شد.
:
:
:
آخرین اخبار