تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۱۰۱۸۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در جلسه ستاد اربعین مطرح شد؛
پخش زنده تصاویر از مرز شلمچه در اربعین امسال
مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز آبادان در جلسه ستاد اربعین از پخش زنده تصاویر از مرز شلمچه در اربعین امسال خبر داد
مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز آبادان در جلسه ستاد اربعین از پخش زنده تصاویر از مرز شلمچه در اربعین امسال خبر داد.

روز یکشنبه و در جلسه ستاد اربعین به ریاست معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه خرمشهر و با حضور روسای کمیته‌های این ستاد، در سالن شهید دورقی خرمشهر برگزار شد.

صادق سلامت معاون امداد جمعیت هلال احمر خوزستان تامین چادرهای درخواست شده برای موقعیت‌ها را خارج از توان استان اعلام کرد و گفت: در زمینه تامین نیروی انسانی، پتو و زیرانداز آمادگی کامل داریم اما به طور واقع‌بینانه در تأمین تعداد چادر‌های درخواستی ناتوانیم.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان و رئیس کمیته رسانه و فضای مجازی اربعین خرمشهر نیز در سخنان خود از آغاز کار مستندسازی از اربعین امسال خبر داد و اظهار کرد: اینک نزدیک دو هفته است که مستند سازی و اطلاع رسانی جلسات راداریم و اخبار ستاد اربعین از شبکه‌های سراسری پخش شده است.

داریوش دبیقی ادامه داد: به طور میانگین هر روز یک خبر از کمیته‌های مختلف صدا و سیما به نمایش گذاشته می‌شوند.

وی از آماده‌سازی زیرساخت‌های پوشش تصویری گذر زوار از مرز شلمچه خبرداد و گفت: بستر فیبر نوری فراهم شده و امسال قادر به ارسال تصاویر به صورت زنده و با تعداد دفعات بیشتر خواهیم بود.

عزیز ساعدی رئیس کمیته خدمات این ستاد نیز از تامین 75 نیروی خدماتی، چهار دستگاه پرس زباله، یک دستگاه تانکر لجن‌کش و پمپ آب خبر داد و افزود: تا کنون نیز برای استقرار تکایا مبلغی معادل 160 میلیون تومان هزینه کرده‌ایم.

نادر سهیلی فرمانده انتظامی خرمشهر نیز در این نشست، نبود نوار ایکس ریل و نیروهای انتظامی زن را از کمبودهای نیروهای انتظامی دانست و از تجهیز مسیر پل نو تا مرز شلمچه به دوربین مدار بسته و ایجاد دفتر فرماندهی واحد برای نظارت بر مرز خبر داد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار