تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۱۰۱۸۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای شهر آبادان تأکید کرد:
لزوم ساماندهی پرداختی‌های پیمانکاران از سوی شهردار آبادان
نامناسب بودن وضعیت پرداخت‌ها سبب شده تا ما به کرات پاسخگوی تماس‌های تلفنی پیمانکاران که ارتباطی نیز با کار ما ندارد، باشیم
عضو شورای اسلامی شهر آبادان بر لزوم ساماندهی وضعیت پرداختی‌ها به پیمانکاران از سوی شهردار تأکید کرد.

حمید حنظل عیدانی عصر امروز در جلسه علنی و رسمی در صحن شورا اظهار کرد: نامناسب بودن وضعیت پرداخت‌ها سبب شده تا ما به کرات پاسخگوی تماس‌های تلفنی پیمانکاران که ارتباطی نیز با کار ما ندارد، باشیم.

وی با اشاره به نزدیکی فصل بارندگی افزود: شرکت‌های حفار به ویژه اداره گاز باید در خصوص تعیین تکلیف نوارهای حفاری در سطح شهر اقدام کند.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان اضافه کرد: با توجه به تصمیمات مهم و مناسبی که طی دو جلسه در خصوص ساماندهی فضای سبز شهری و ساخت و سازها اتخاذ شد، انتظار می‌رود تا مسئولان واحدهای مرتبط به آنچه شورا به طور متفق رای می‌دهد جامعه عمل بپوشانند.

وی با بیان اینکه بسیاری از مطالبات مردم  از دستگاه‌های اجرایی متوجه شوراست، تصریح کرد: از دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم تا برنامه‌های عملیاتی خود که قرار است بر اساس اعتبارات تخصیص یافته انجام دهند را به اطلاع مردم برسانند، این یک مطالبه مردمی‌ست که باید پاسخ داده شود.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در مناطق دارای زیرساخت‌های لازم، ساخت و ساز الزام آور است، گفت: متاسفانه دیده شده که برخی افراد ساکن شهرهای دیگر زمین‌هایی  در مناطق دارای زیرساخت در مناطق مختلف شهری آبادان را گرفته و به جای ساخت و ساز فقط منتظر تغییر قیمت نرخ زمین‌هایشان برای فروش هستند که این به هیچوجه درست نیست.

حنظل عیدانی در پایان با اشاره به نزدیکی زمان بازگشایی مدارس، بر تعیین تکلیف نوارهای حفاری از سوی دستگاه‌های حفار به خصوص در حوالی مدارس تأکید مجدد کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار