تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۱۰۱۸۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شورای شهر آبادان خبر داد:
رئیس اداره آبفا؛ میهمان هفته آینده شورای شهر آبادان
از آنجاییکه مسائل مرتبط با آب و فاضلاب عمده دلیل مراجعه مردمی به شورا را تشکیل می‌دهد لذا بر آن شدیم تا ضمن دعوت از رئیس اداره آبفا مسائل را با وی مطرح و پاسخ او را نیز در خصوص بخش‌های مختلف جویا شویم
رئیس شورای اسلامی شهر آبادان از دعوت رئیس اداره آب و فاضلاب شهری برای حضور در جلسه رسمی و علنی این شورا در هفته آینده خبر داد.

سید فیاض موسوی در جلسه رسمی و علنی در صحن شورا با اشاره به اینکه دعوت از مسئولان ادارات مختلف برای حضور در صحن شورا در راستای انجام وظایف و با هدف طرح مشکلات مردمی و دریافت پاسخ آنان به صورت ارائه راهکارهای عملی گذر از مسائل انجام می‌شود، اظهار کرد: از آنجاییکه مسائل مرتبط با آب و فاضلاب عمده دلیل مراجعه مردمی به شورا را تشکیل می‌دهد لذا بر آن شدیم تا ضمن دعوت از رئیس اداره آبفا مسائل را با وی مطرح و پاسخ او را نیز در خصوص بخش‌های مختلف جویا شویم.

وی با اسفبار خواندن وضعیت فاضلاب شهری افزود: چنانچه از جلسات نتیجه‌ای حاصل نشد به طور قطع گزارش مفصلی از وضعیت فاضلاب و شکستگی خطوط لوله تهیه و آن را به مقامات بالا ارجاع می‌دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان اضافه کرد: در زمان حاضر وضعیت نامناسب فاضلاب شهری بهداشت عمومی را به مخاطره انداخته است.

موسوی تصریح کرد: در صورت عدم توجه به رفع مشکلات ناشی از نامناسب بودن وضعیت فاضلاب شهری و با توجه به نزدیکی فصل بارندگی به طور قطع در شهر با مشکل جدی مواجه خواهیم شد لذا تلاش ما برای رساندن مشکلات به حداقل‌هاست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تذکر به اعضا برای حضور به موقع در زمان برپایی جلسات یادآور شد: متاسفانه در هیچ یک از دوره‌های شورای اسلامی شهر کمیسیون‌ها فعالیت مناسبی نداشته‌اند و این در حالی‌ست که قبل از طرح لوایح در صحن شورا باید در کمیسیون‌های مربوطه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته باشند.

موسوی ضمن درخواست از اعضا برای انتخاب و معرفی هرچه سریع‌تر رئیس و اعضای کمیسیون‌های مختلف گفت: از این پس پیش از برگزاری جلسات علنی شورا باید اعضای کمیسیون‌های مختلف گرد هم بیایند و نسبت به تصمیم گیری برای ورود لوایح به صحن شورا اقدام کنند.

وی با اشاره به انجام بازدیدهای میدانی از سطح مناطق مختلف شهرداری که قرار است به طور هفتگی انجام شود، افزود: در جریان این بازدیدها که با همراهی مدیران مناطق صورت می‌گیرد از نزدیک وضعیت پروژه‌ها و اقدامات شهرداری در بخش‌های مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان بیان کرد: برپایی نشست‌های منطقه‌ای برای شنیدن مشکلات مردمی و تلاش برای کاهش مشکلات از دیگر برنامه‌های آتی شورا به شمار می‌رود.

موسوی تصریح کرد: طی نامه‌های جداگانه‌ای از سازمان‌های تابعه شهرداری خواسته شد تا مشکلات و کمبودهای موجود و اقدامات آنان در جهت ساماندهی نیروهایشان را به شورای اسلامی شهر اعلام کنند.

به گفته وی، امکان پیگیری و رفع مشکلات سازمان‌های تابعه شهرداری از طریق مسئولان مرتبط، فرمانداری و منطقه آزاد اروند قابل انجام است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار